جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 اسفند 1393     
آغاز عملیات راه اندازی معاونت فرهنگی مجازی از امروز

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در اختتامیه سومین مجموعه جشنواره های شکوفا، هفتمین جشنواره ساب پرتال های شهرداری تهران و چهارمین جشنواره ساب پرتال های محله تهران اعلام کرد: با حمایت شهردارتهران و تاکیدات شان از امروز عملیات راه اندازی معاونت فرهنگی مجازی شهرداری پایتخت آغاز می شود .

حجت الاسلام میثم امرودی در این مراسم در برج میلاد که مدیران ارشد شهرداری تهران نیز حضور داشتند، اعلام کرد: امروز ماژول های معاونت مجازی فرهنگی و اجتماعی طراحی شده است. سازمان فناوری و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تلاش می کنند طرح های مختلف این معاونت را طراحی کنند و در فضای معاونت مجازی بستری فراهم شود که ایرانیان خارج از کشور بتوانند حتی در شورایاری محلات خود عضویت داشته باشند و در رای گیری ها و تصمیم سازی ها موثر باشند.

حجت الاسلام امرودی خاطرنشان کرد: امروز محله فراتر از جغرافیاست و هر کسی هویت ایرانی و محلی دارد باید بتواند باعضویت درشورای محله خود امکان در دست گرفتن مدیریت را داشته باشد. از این رو معاونت مجازی فرهنگی اجتماعی این امکان را درفضای مجازی برای حضور همه مردم مهیا کرده است .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه امروز تغییرات چهار ویژگی دارند، در این باره گفت: سرعت تغییرات شدت زیادی پیدا کرده است. قدرت تغییرات زیاد شده است و در درون خانواده ها نیز متاثر از این تغییرات هستیم. این درحالی است که تنوع تغییرات نیز آنقدر زیاد است که نمی توان متغیرها را سنجید و همه چیز در آن واحد بر مولفه ها اثر می گذارد.

حجت الاسلام امرودی چهارمین ویژگی تغییرات را عدم مقاومت در برابر آن خواند و بیان کرد: روزگاری در جامعه همه در مقابل تغییرات مقاومت می کردند. به طوری که دربرابر پذیرفتن یک پدیده جدید حتی در حد پوشیدن یک لباس جدید مقاومت می کردند اما امروز مردم دربرابر تغییرات مقاومت نمی کنند و چهار ویژگی سرعت تغییرات،قدرت تغییرات ، تنوع تغییرات و عدم مقاومت دربرابر تغییرات اقتضا می کند که  ما جلوتر از تغییر حرکتکنیم. زیرا در غیر این صورت حتما در برابر تغییرات منفعل خواهیم بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه جشنواره شکوفا می خواهد تغییرات شهر را به ویژه درحوزه فرهنگی و اجتماعی مدیریت کند ، افزود: شکوفا افراد را هر روز به جامعه مسلط تر می کند. این در حالی است که اگر مدیران خود را با تغییرات همراه نکنند، منفعل می شوند .

وی گفت: اگر بپذیریم تغییرات را باید مدیریت کرد می پذیریم که ورود به فضای مجازی نه تنها پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی است بلکه یک ضرورت است .

امرودی تاکید کرد: ماهواره فی نفسه بد نیست. تکنولوژی ، اینترنت و فضای مجازی بدنیست. البته اگر که محتوای خوبی در آن وجود داشته باشد. بنابراین امروز وارد مرحله و تحول جدیدی شده ایم که باید از فضای شکوفا در تغییرات بهره گیریم و ما برنامه ریز باشیم .

حجت الاسلام امرودی تصریح کرد: جشنواره شکوفا تغییرات را در سه محور سبک زندگی، هویت و مدیریت تغییرات فرهنگی دنبال می کند و با مدیریت خط شکن شهردار تهران و حمایت قاطع مدبرانه و عالمانه در این مسیر حرکت می کنیم .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: