جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 اسفند 1393     
برنامه جدید برای استفاده دانش آموزان پورتلند از حمل و نقل عمومی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، پوورتلند اسکول دیستریکت (Portland School District) قراردادی با سرمایه مشترک را برای خدمات اتوبوسی با شهرداری شهر پورتلند آغاز خواهد کرد که بر اساس آن دانش آموزان دبیرستانی می توانند از اتوبوس های شهری برای رفتن به مدرسه استفاده کنند.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، مدارس دیگر از اتوبوس های خود استفاده نخواهند کرد بلکه در عوض با آغاز فصل پاییز در سال میلادی جاری حدود 2 هزار دانش آموز در سه دبیرستان پورتلند کارت های مخصوص حمل و نقل عمومی دریافت خواهند کرد. بر این اساس، دانش آموزان تنها 75 درصد از نصف کرایه رایج در این خطوط را پرداخت خواهند کرد. این موسسه حدود 160 هزار دلار از هزینه های حمل و نقل را خود به عهده خواهد گرفت.

مقامات مدارس و شهرداری این قرارداد را برد-برد می دانند چرا که هم برای مدارس مقرون به صرفه بوده و هم مسافران بیش تری را به حمل و نقل عمومی شهر فرامی خواند. مقامات اعلام کرده اند که میزان ذخیره پولی School District مشخص نیست.

این مدارس دیگر نیازی به جایگزینی اتوبوس ها در ناوگان خود و پرداخت هزینه سوخت و تعمیر آن ها و یا استخدام رانندگان بیش تر نخواهند داشت.

مدیر کل حمل و نقل عمومی، Greg Jordan پیش بینی می کند که حدود 30 تا 40 درصد دانش آموزان از این سیستم استقبال کنند. وی امیدوار است دانش آموزان پس از مدرسه نیز از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: