جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 اسفند 1393     
افتتاح اولین ناوگان اتوبوسی کاملا الکتریکی در سنکا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهرهای زیادی دارای اتوبوس های الکتریکی هستند اما به گفته موسس شرکت سازنده اتوبوس های Proterra، شهر سنکا اکنون دارای اولین ناوگان اتوبوسی شهری کاملا الکتریکی دنیا است.

مقامات شهری، دولتی و فدرال روز جمعه به منظور بزرگداشت اتفاقی که همه آن را آینده حمل و نقل عمومی می دانند در موسسه حمل و نقل الکتریکی سنکا گرد هم آمدند.این ناوگان هیچ سوختی لازم ندارد و بدون هر گونه آلایندگی محیطی و صوتی است.

موسس Proterra، Dale Hill گفت: "هیچ کس فکر نمی کرد که شهردار شهر کوچکی در دامنه کوه های Appalachian کارولینای جنوبی با جمعیت 9 یا 10 هزار نفر اساس ساختاری را بسازد که صنعت حمل و نقل دنیا را متحول خواهد کرد."

وی افزود: "این ناوگان اتوبوس های الکتریکی اولین ناوگان تمام الکتریکی در دنیا است."

این شهر دارای شش اتوبوس برقی است که هر یک تا 900 هزار دلار قیمت دارند اما هزینه اضافی آن ها طی 12 سال آینده از کاهش هزینه های سوخت تامین خواهد شد. عمر پیش بینی شده برای این اتوبوس ها 18 سال است.

این اتوبوس ها در هر بار شارژ مسافت 56 کیلومتر را طی می کنند.

مقامات شهر و این موسسه تا رسیدن اتوبوس ها به 100 هزار مایل صبر کرده اند تا در مورد موفقیت این پروژه خبررسانی کنند.

شهردار سنکا، Dan Alexander اظهار داشت توسعه این سیستم تلاشی مشترک توسط شهرسنکا و شهر کلمسون و سیستم اتوبوسی CAT به همراه موسسات دولتی و فدرال بوده است.

مسئله مهم برای Alexander شهردار فراهم ساختن سیستم حمل و نقل ایمن، قابل اطمینان و دوست دار محیط زیست برای شهروندان سنکا است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: