جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 اسفند 1393     
توزیع نهال رایگان در منطقه دو تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه دو تهران از توزیع نهال رایگان همزمان با هفته درختکاری و فرارسیدن فصل بهار در این منطقه خبر داد.

عابد ملکی با بیان این مطلب افزود:توزیع نهال رایگان همراه با آموزش نحوه کاشت آن در عمده بوستان های سطح منطقه از جمله بوستان های پرواز، گفت وگو و ... صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری از گونه های خاص که نیاز به آبیاری کمتری دارند استفاده شده است اظهارداشت: گونه های گیاهی نظیر چنار، زیتون، بلوط ، اقاقیا، توت، زبان گنجشک  از جمله نهال های سازگار با اقلیم آب و هوایی شهر تهران هستند.

ملکی با اشاره به اینکه شهروندان و متولیان سازمان ها نیز می توانند ضمن تماس با سامانه 137 یا ارائه ی درخواست کتبی به شهرداری منطقه نهال رایگان دریافت کنند تصریح کرد: گونه های درختان مثمر نظیر خرمالو، گردو، گیلاس، آلبالو و بادام نیز میان شهروندان توزیع می شود.

شهردار منطقه دو تهران به کاشت  ده ها هزار نهال در معابر ، بوستان ها و بزرگراه های سطح منطقه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سرانه فضای شهروندان در شمال غرب تهران با سرانه استاندارد جهانی برابری می کند و این مهم شرایط زیست محیطی مناسبی را به لحاظ دسترسی به فضاهای سبز در منطقه ایجاد کرده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: