جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 ارديبهشت 1393     
بهره برداری از پروژه های نیمه تمام منطقه 15 تا پایان شهریور

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار منطقه 15 از تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام منطقه تا پایان شهریور ماه سالجاری خبر داد.

دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: طرح های نیمه تمام منطقه شامل 10 طرح ترافیکی، 34 طرح امور شهری و فضای سبز و 9 طرح عمرانی تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گفته وی مجموعه ورزشی مینابی و اتابک، سرای محله مسعودیه، خاورشهر و ابوذر، استخر محله قیامدشت و خاور شهر، مسجد سرای قدس، بازسازی آبنمای پارک آزادگان و ساخت مخزن بتنی بزرگراه امام رضا (ع) بخشی از این پروژه های  در حال اجر است.

انجمنی در ادامه با اشاره به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطر نشان کرد: جلب مشارکتهای اجتماعی شهروندان و غنی سازی اوقات فراغت آنها از جمله برنامه هایی است که در کنار اجرای مراسم و مناسبت ها در حال پیگیری است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مهمترین رویکرد سالجاری در منطقه نگهداشت صحیح شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است گفت: موضوع بافت فرسوده محلات به صورت جدی پیگیری می شود و در این راستا تشویق به تجمیع املاک و ساخت و ساز و همچنین نوسازی مردمی را در دستورکار داریم.

شهردار منطقه 15 افزود: در این ارتباط کاهش زمان صدور پروانه ساخت و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، تقویت کمیته ویژه تملک بافت فرسوده ، آسیب شناسی بافت ، رفع نیازهای ضروری افراد ساکن در بافت فرسوده ، ساماندهی پلاک های تخریبی و حذف نقاط بی دفاع شهری برای بهبود وضعیت سکونت در این محله ها مد نظر است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: