جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 اسفند 1393     
قطارهای متروی قدیمی انگلستان جایگزین می شوند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، وزیر حمل و نقل انگلیس اعلام کرده علیرغم نگرانس این وزارت خانه در مورد هزینه غیرضروری پول مالیات دهندگان، قطارهای مسافربری جدید تا پایان این دهه جایگزین قطارهای قدیمی در شمال انگلستان خواهند شد.

به گزارش خبرخودرو، Patrick McLoughlin بخش نامه ای اداری صادر کرده است تا مخالفت های کارمندان وزارت حمل و نقل برای بودجه جایگزینی تمام قطارهایPacer  در راه آهن شمالی تا سال 2020 را از بین ببرد.

McLoughlin اظهار داشت شهروندان مناطق  شمالی کشور سرانجام می توانند از خدمات ریلی بهر ببرند که هماهنگ با اقتصاد رو به رشد در این منطقه است.

قطارهای Pacer که یکی از قدیمی ترین وسایل حمل  و نقل در انگلستان هستند تبدیل به ضرب المثلی برای ابراز نارضایتی مسافران شده اند.

McLoughlin گفت: "فکر نمی کنم ادامه استفاده از این وسایل نقلیه ناراحت و کم کیفیت با دیدگاه ما باری رشد اقتصادی و سرمایه در مناطق شمالی هماهنگی داشته باشد."

تا سال 2020 وای فای رایگان نیز برای این قطارها ارائه خواهد شد. ظرفیت حمل مسافر با روزانه بیش از 200 قطار اضافه، در این منطقه تا یک سوم افزایش خواهد یافت.

یکی از سخن گویان گفت: "تصمیم برای عدم افزایش کرایه ها در متروی مناطق شمالی به منظور بهبود خدمات حس خوبی را به وجود می آورد. سال ها بی توجهی در سرمایه گذاری تنها با یک اقدام جبران نمی شود اما این طرح به طور کلی مثبت است."




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: