جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 ارديبهشت 1393     
زمان صدورمجوزساخت و ساز منطقه 20 کاهش یافت

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار منطقه 20 از کاهش زمان صدور مجوزهای ساخت و ساز بافت فرسوده این منطقه به 14 روز خبرداد.

منصور کتانباف بیان اینکه نوسازی بافت های مسکونی قدیمی از مهمترین فعالیت های پیش روی مدیریت شهری در سال جاری است گفت: با تعیین مسیر ویژه و تعامل با دفاتر خدمات نوسازی، زمان صدور پروانه های ساختمانی خانه های فرسوده را به 14 روز کاهش دادیم تا روند نوسازی بافت فرسوده در این منطقه جنوبی تسریع شود.

کتانباف به راه اندازی دفاتر تسهیلگری در سراهای محله اشاره کرد و افزود: شهروندانی که املاک آنها در بافت فرسوده قرار گرفته است با مراجعه به این دفاتر تسهیلگری می توانند از خدمات رایگان آن استفاده کنند که پیگیری برای دریافت مجوزهای ساخت و ساز یکی از این خدمات است که دفاتر به صورت داوطلبانه برای مالکان بافت فرسوده انجام می دهند.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت کارگروه مدیریت شهری شهرستان ری اظهار داشت: ارائه تسهیلات بانکی به مالکان بافت فرسوده که قصد تخریب و نوسازی دارند از دیگر نتایج مثبت این کارگروه است که به زودی محقق خواهد شد.

شهردار منطقه 20 و قائم مقام کارگروه مدیریت شهری شهرستان ری تعامل سرمایه های اجتماعی محله ها نظیر ائمه جماعات، شورایاران، نخبگان فرهنگی و....در زمینه ترویج فرهنگ نوسازی املاک فرسوده را مثبت ارزیابی کرد واظهار داشت: رفع خطر املاک فرسوده اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در اولویت اقدامات مدیریت شهری است و در تلاش هستیم تا پایان سال یک هزار پلاک بافت فرسوده را تخریب و نوسازی کنیم.

کارگروه مدیریت شهری شهرستان ری از پائیز 92 شروع به کار کرده است که فرماندار ویژه شهرستان ری، شهرداران مناطق 20، 15، 19، باقرشهر، حسن آباد، کهریزک از اعضاء اصلی آن هستند و در حال حاضر نوسازی بافت فرسوده شهرری از مهمترین اولویت های این کارگروه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: