جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 اسفند 1393     
ارائه خدمات به مسافران نوروزی در منطقه 13

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رئیس مرکز خدمات و آسیب های اجتماعی منطقه 13 گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از فصل همدلی (بهار فاطمی) ، سوله بحران دوکوهه جهت پذیرایی از مسافران در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

اصغر اکبری رئیس مرکز خدمات و آسیب های اجتماعی منطقه 13 با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی در ایام عید و قرارگیری منطقه 13 در مبادی ورودی شهر تهران اظهار کرد:   محل اسكان مسافران در منطقه 13 مجهز به امكاناتی نظیر سرویس بهداشتی مجزا،سیستم گرمایشی،پاركینگ خودرو،مجموعه ورزشی،نمازخانه،سیستم پخش اذان،و كلیه امكانات رفاهی است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی جایگاه اسکان موقت به پارک جنگی سرخه حصار ، مسافران نوروزی از خدمات متنوع این بوستان بزرگ در شرق تهران بهره مند می شوند.

اکبری  تصریح کرد: جایگاه اسکان نوروزی منطقه 13 در ایام نوروز ظرفیت پذیرش 30 خانوار را داشته که در این راستا با توجه به برودت هوا اقدامات لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی انجام می شود.

وی  با اشاره به  راه اندازی بازارچه نوروزی در نزدیکی محل اسکان موقت مسافران نوروزی ادامه داد: در این بازارچه با برپایی غرفه های مختلف اقدام به فروش و عرضه محصولات مختلف می شود تا شهروندان و همچنین مسافران نوروزی مایحتاج و نیاز های خود را تامین کنند.

رئیس مرکز خدمات و آسیب های اجتماعی منطقه 13 با بیان اینکه  غرفه های ایستگاههای اطلاع رسانی و استقبال از مسافران نوروزی در سه مكان در منطقه برپا می شود خاطر نشان کرد: مسافران از امكانات این غرفه ها از جمله ارائه مشاوره،غرفه نقاشی،مشاوره مذهبی و غرفه پذیرایی بهره مند شده و بسته های فرهنگی ،نقشه تهران،تهران كارت،كتاب گردشگری و كتاب آداب سفر و بلیط سینما بین آنان توزیع می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: