جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 اسفند 1393     
برپایی غرفه های توزیع نهال رایگان در بوستان های منطقه 19

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از برپایی غرفه هاي توزيع نهال رايگان در بوستان هاي سطح منطقه خبر داد.

مسعود سلیمی با اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای فرارسیدن هفته منابع طبيعي و روز درختكاري و اجرای فعالیتهای طرح استقبال از بهار فاطمي از روز گذشته آغاز شده وتا پایان این هفته نیز ادامه دارد.

طی این فعالیت روزانه 1500 اصله نهال مثمر و غير مثمر بين شهروندان در بوستان هايی همچون ولایت، شريعتي، 22بهمن ، شقايق، امام (ره)، افرا و گلریز توزیع  می شود. 

به گفته سلیمی در این غرفه ها علاوه بر توزيع نهال رايگان به شهروندان توسط كارشناسان مراكز آموزش و مشاوره گل و گياه، بروشور هاي نهال كاري، آموزش نحوه كاشت نهال، نحوه آبياري و نگهداري آنها بین شهروندان توزیع و به سؤالات شهروندان پاسخ داده می شود.

وی همچنین از برگزاری جشن درختکاری در بوستان ولایت با حضور اقشار مختلف مردمی خبر داد و گفت: این جشن ساعت 11 صبح یکشنبه 16 اسفند در محل سابق غرس نهال توسط مقام معظم رهبری صورت می گیرد. 

در این جشن که مسئولین و مدیران شهرداری منطقه نیز حضور خواهند داشت نهال هایی توسط حاضرین غرس شده و گلدان هایی نیز به رسم یادبود به شهروندان اهدا خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: