جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 اسفند 1393     
به زودي حدود 18 كيلومتر از خط 3 افتتاح خواهد شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مراسم تكريم ومعارفه معاون منابع انساني شركت بهره برداري مترو تهران و حومه صبح دیروز با حضور معاون شهردار تهران برگزار شد.

دكتر محسن نايبي مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه در مراسم تكريم و معارفه معاون منابع انساني اين شركت با تاكيد بر اهميت نيروي انساني و جايگاه ويژه آن در خدمت رساني مناسب به مردم اظهار داشت: حركت قطارها در فاصله زماني مشخص كه از قبل به مردم اعلام شده و جابجايي 2 تا 3 ميليون مسافر در هر روز مبين وظايف خطير نيروهاي انساني شاغل در شركت بهره برداري مترو است.  

وي خاطرنشان كرد: كوچكترين اختلال در حركت منظم قطارها مي تواند مشكلات زيادي را ايجاد كند به طوريكه تاثير يك تاخير كوتاه قطار در ترافيك شهر تهران نمايان مي شود.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران با اشاره به گسترش خطوط مترو افزود: به زودي حدود 18 كيلومتر از خط 3 افتتاح خواهد شد ضمن آنكه خطوط 6 و 7 هم در آينده اي نزديك به بهره برداري خواهند رسيد و اين موضوع مسوليت شركت بهره برداري مترو تهران را هر روز سنگين تر و وظايف نيروهاي انساني آن را حساس تر مي كند.

نايبي با تاكيد براينكه تكريم مردم در ايستگاه ها خط قرمز شركت بهره برداري مترو است تصريح كرد: با توجه به نگرش شهردار تهران در خصوص افزايش خطوط و گسترش خدمت رساني مترو  به عنوان حمل و نقل پاك و ايمن، افق هاي بلندي براي اين شركت ترسيم شده است.

وي درادامه با اشاره به فعاليت هاي فرهنگي كه در مترو صورت مي گيرد گفت: ترويج سبك زندگي ايراني - اسلامي كه مورد تاكيد مقام معظم رهبري نيز هست به طور جدي در فعاليت هاي فرهنگي كه در ايستگاه ها صورت گرفته مد نظر بوده و اميدواريم با استفاده از نظر همه متخصصان و به كمك اتاق فكري كه در معاونت فرهنگي مترو تشكيل شده گام هاي موثري در اين زمينه برداريم. 

نايبي با بيان اينكه مترو تهران در مناسبت هاي ملي و مذهبي هم خدمات ويژه اي به مسافران ارائه مي كند گفت: از ابتداي اسفند طرح استقبال از بهار را با شعار آسمان آبي –زمين پاك شروع كرديم و معتقديم كه هرچقدر شرايط استفاده بيشتر مسافران از مترو را فراهم كنيم از ميزان آلودگي ها خواهيم كاست. بنابراين با بهينه سازي فاصله گذر قطارها سعي كرديم بيشترين جابجايي مسافر را داشته باشيم.

وي تصريح كرد: با بسيج نيروهاي فني، تعميرات و اورهال كردن قطارها سعي كرديم تا آخرين ساعت سال هم بهترين خدمات را ارائه كنيم و با توجه به تحويل سال نو در نيمه شب سرويس دهي قطارها مترو در روز پاياني سال شبانه روزي اعلام شده است تا در اين لحظه مبارك هم در كنار مردم باشيم.

دكتر نايبي در ادامه با قدرداني از خدمات محسن محمديان معاون پيشين منابع انساني شركت بهره برداري مترو تهران، ابراز اميدواري كرد كه جواد رنجه در سمت جديد خود موفق عمل كند و موارد مد نظر دكتر قاليباف را سرلوحه كار خود قرار دهد.

دكتر محمد علي دارياني معاون منابع انساني شهردار تهران نيز در اين مراسم گفت: شركت بهره برداري مترو يكي از مهمترين شركت هاي شهرداري محسوب مي شود چرا كه اقدامات، تلاشها و زحمات اين شركت منجر به جابه جايي 5/2 تا سه ميليوني مسافر در روز مي شود.

وي با قدرداني از زحمات و تلاش هاي محمديان معاون سابق منابع انساني شركت بهره برداري مترو خاطرنشان كرد: منابع انساني يكي از اجزاي مهم هر سازماني محسوب مي شود و تفاوت اين معاونت با ديگر معاونت ها و مديريت ها در اين است كه اين معاونت با انسان كه داراي احساس، عكس العمل و هوش است سرو كار دارد.

معاون منابع انساني شهردار تهران نیز با تاكيد بر اينكه اكنون ما در شركت ها و سازمان هاي تابعه شهرداري تهران به اندازه كافي منابع انساني داريم و اين تعداد نيرو نيازهاي حال و آتي را تامين خواهد كرد افزود: اين موضوع در مترو نيز صادق است و اين مجموعه با نيروهاي فعلي خود به كار ادامه خواهد داد.

دارياني تصريح كرد: علاوه بر تخصص فردي، پرسنل بايد با خوشرويي و با لبخند مسافران را راهنمايي و جابه جا كنند چرا كه تكريم مردم در سرلوحه كارهاي شهرداري تهران قرار داد. 

در ادامه اين مراسم جواد رنجه معاون جديد منابع انساني با بيان اينكه وظايف سيستم حمل ونقل ريلي درون شهري (مترو) پيچيده و حساس است و اكنون اين وسيله به عنوان قلب تپنده براي تردد در كلان شهر تهران محسوب مي شود، گفت: بايد گام هاي بلندتري در راستاي ايجاد انگيزش شغلي كاركنان برداشت تا در نهايت خدماتي كه از سوي پرسنل به مسافران ارايه مي شود به بهترين سطح ارتقا يابد.

معاون منابع انساني شركت بهره برداري مترو با تاكيد بر اينكه كاركنان بايد خود را در تصميم گيري هاي مديران مياني و ارشد، سهيم بدانند، اظهار داشت: تلاش خواهيم كرد تا با مديريتي مبتني بر علم و دانش و الگو قرار دادن رويكرد ايراني – اسلامي؛ در جهت بهبود وضعيت معيشتي كاركنان گام برداريم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: