جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 اسفند 1393     
متروی واشنگتن افزایش کرایه نخواهد داشت

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، هیئت مدیره موسسه حمل و نقل واشنگتن اعلام کردند که این شهر افزایش کرایه و یا کاهش خدمات مترویی به منظور هماهنگی با برنامه کاهش بودجه سال مالی آینده نخواهد داشت.

پس از هفته ها بحث در مورد افزایش 5 تا 10 درصدی کرایه ها برای مسافران مترو و اتوبوس و کاهش تناوب قطارها به 5 قطار در هر خط، هیئت مدیره این موسسه تصمیم گرفته است تا راهی دیگر برای متعادل ساختن بودجه اش برای 12 ماه آینده پیدا کند.

این هیئت مدیره متفقا تصمیم گرفته اند افزایش کرایه احتمالی یا کاهش ارائه خدمات را برای درآمد و هزینه های این موضوع در نظر نگیرند.

این موسسه برای اعمال افزایش کرایه و یا کاهش خدمات باید ابتدا واکنش عموم مردم را ارزیابی کند. اعضای این هیئت با رای به حذف این پیشنهاد احتمال افزایش کرایه ها و یا کاهش خدمات قابل توجه در سال مالی آینده را از بین بردند.

اعضای هیئت مدیره بر این باور هستند که با کاهش هزینه های اداری و انتقال پول از طرح هزینه های جامع به بودجه عملیاتی می توانند درخواست یارانه خود را به سطح قابل قبولی کاهش داده و نیازی با افزایش کرایه یا کاهش ارائه خدمات نداشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: