جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 اسفند 1393     
ارائه اطلاعات زمانی دقیق برای ناوگان اتوبوسی شهر آستین

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهر مرکزی تگزاس، آستین وارد دوره جدیدی از تکنولوژی شده و اکنون اطلاعات زمانی دقیقی برای تمام ناوگان اتوبوسی این منطقه فراهم شده است.

این اطلاعات زمانی دقیق توسط تکنولوژی GPS عمل می کند که شمارش معکوسی را برای نزدیک شدن هر اتوبوس به ایستگاه برای سه اتوبوس نزدیک تر نشان می دهد. این سیستم GPS به پی گیری دقیق تر هر اتوبوس در هر مسیر نیز کمک خواهد کرد. این اطلاعات جامع باعث پیشرفت های خاص سیستم شده و هماهنگی های مفیدی را فراهم می آورد.

مدیر ارشد اطلاعاتی این شهر، Joe Iannello گفت: "مفتخریم که تکنولوژی های جدیدی شامل اطلاعات زمانی دقیق برای تمام خودروهایمان را معرفی کنیم که برای مشتریان مفید بوده، مشوق طراحان برنامه بوده و به همکاری بهتر با دیگر تامین کنندگان ناوگانی کمک خواهد کرد. اکنون مشتریان ما می توانند در هنگام استفاده از حمل و نقل عمومی اعتماد بیش تری به سیستم داشته باشند."

مقامات این شهر به پروسه معرفی نوآوری های تکنولوژیکی ادامه می دهند تا به مسافران کمک کنند در برنامه ریزی های سفری خود از حدس و گمان دوری کنند.

این ناوگان تصمیم دارد اواخر سال 2015 تکنولوژی های وب سایتی جدیدی را معرفی کند که اطلاعاتی زمانی دقیق را به همراه نقشه های زنده با نمایش هر مسیر و اتوبوس های موجود در آن نشان می دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: