جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 ارديبهشت 1393     
حادثه اتوبوس بخش خصوصی به نماد همدلی مسئولان و مردم تهران تبدیل شد

قدردانی معاون شهردار تهران از شورای شهر، رسانه ها، پلیس، اورژانس و مراکز درمانی

به گزارش شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پس از ارائه گزارش تفصیلی روز سه شنبه در صحن علنی شواری اسلامی شهر تهران در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس بخش خصوصی گفت: این حادثه تأسف بار به نوعی به نماد همدلی مردم، مسئولان و نیز دست اندرکاران دستگاه های مختلف با یکدیگر تبدیل شد.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: لازم می دانم از عنایت شهردار محترم تهران که از اولین لحظات وقوع حادثه با توجه ویژه نسبت به این موضوع دستور رسیدگی فوری به وضعیت مجروحان و مصدومان و انتقال آن ها به مراکز فوق تخصصی و تقبل تمام هزینه های درمانی ایشان از سوی شهرداری تهران را صادر فرموده و شخصاً به عیادت آسیب دیدگان رفتنند، قدردانی نمایم.

وی با اشاره به این که دقت نظر و پیگیری مجدانه شورای اسلامی شهر تهران نسبت به اتفاقات و رویدادهای شهری قابل تحسین است، اظهار کرد: نگاه کارشناسی تک تک اعضای شورا نسبت به این موضوع و حساسیت آگاهانه و دلسوزانه نمایندگان پارلمان شهری در این خصوص که به نوعی پشتوانه خدمت گزاران مردم در مدیریت شهری است، جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون شهرار تهران با بیان این که مجموعه خدمت گزار پلیس انتظامی و به ویژه پلیس راهور و افسران وظیفه شناس پلیس با حضور فوری در محل، نقش انکار ناپذیری در هماهنگی این موضوع داشتند، تصریح کرد: لازم می دانم از پرسنل متخصص و نیروهای خدوم اورژانس تهران با مدیریت دکتر دهقان پور که با اعزام آنی امداد هوایی و آمبولانس به محل، در رسیدگی فوری به وضعیت مجروحان و مصدومان حادثه و انتقال سریع به بیمارستان نقش اساسی داشتند صمیمانه قدردانی نمایم.

وی با ذکر این نکته که بیمارستان هایی که در اولین لحظات وقوع حادثه و سپس در اعزام مجدد آسیب دیدگان به مرکز فوق تخصصی پذیرای این عزیزان بودند، همکاری بسیار صمیمانه ای در این ارتباط داشتند، اضافه کرد: مدیریت و کادر درمانی بیمارستان های شهید فیاض بخش (ع)، شریعتی، امام خمینی (ره) مدائن، یاس سفید، حضرت رسول اکرم (ص) و آتیه، بیشترین همکاری را با مدیریت شهری و آسیب دیدگان داشتند.

مهندس تشکری هاشمی با اشاره به این که فراموش نکنیم رسانه ها بیشترین نقش را در اطلاع رسانی موضوع و آگاه سازی افکار عمومی بر عهده داشتند، اظهار کرد: عموم رسانه ها با رویکرد کاملاً کارشناسی موضوع را منعکس کردند و جا دارد از صدا و سیما، خبرگزاری ها و سایت های خبری و نیز روزنامه ها و مطبوعات قدردانی ویژه داشته باشیم.

وی با بیان این که با هیچ عبارتی نمی توان به خانواده متوفیان این حادثه تسلیت گفت و جای خالی عزیزان آن ها را پُر کرد، از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه آرزوی آرامش و آمرزش الهی داشته و برای خانواده های این عزیزان بردباری و شکیبایی آرزو داریم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان با تأکید بر این که مدیریت شهری در خصوص تامین ایمنی و حفظ جان مردم سر سوزنی کوتاه نمی آید، خاطرنشان کرد: با توجه به این که ساختار فنی اتوبوس واژگون شده باعث تشدید آسیب های وارده به مسافران شده، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی به منظور احقاق حقوق حادثه دیدگان هیچ مسامحه و ملاحظه ای نخواهیم کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: