جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 ارديبهشت 1393     
مرمت و بهسازی پل های کریمخان، حافظ و پل چوبی در حال انجام است

به گزارش شهرداری نیوز، سرپرست گروه پل های شرکت یادمان سازه، از تعویض 120 قطعه نئوپرن در پل تقاطع خیابان کریمخان با خیابان سپهبد قرنی خبر داد.

مهندس محمدحسین رحیمی با اعلام این خبر گفت : تاکنون گستره ای وسیع از عملیات مرمت و بهسازی، از سندبلاست و عایق بندی بخش های آسیب دیده فلزی در پای ستون ها گرفته تا تعویض هندریل ها، نئوپرن ها و درزهای انبساط، روی پل کریمخان انجام شده و در شرایطی که نزدیک به 120 قطعه نئوپرن روی پایه های این پل تعویض شده است، مجموع اقدامات باقی مانده از عملیات مرمت این سازه فلزی شامل نوسازی نئوپرن ها در سایر بخش های پل می باشد؛ عملیاتی که نیازمند اجرای سازه نگهبان خواهد بود.

وی در تشریح سایر اقدامات انجام شده در زمینه مرمت و تعمیرات تخصصی پل های پهنه جنوب شرقی تهران، از پیشرفت 80 درصدی عملیات ساماندهی درزهای انبساط طولی و عرضی در پل تقاطع خیابان حافظ و خیابان طالقانی خبرداد و گفت: عملیات مرمت پل حافظ با توجه به افزایش پیام های شهروندان در سامانه 137 آغاز و از این رو تلاش شد تا با حذف سریع دست اندازها، عبور و مرور وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت ها از روی آن تسهیل شود.

به گفته سرپرست گروه پل های شرکت یادمان سازه، اتصالات پیچ و مهره ای پل تقاطع خیابان سپاه با خیابان انقلاب که به پل چوبی موسوم است، در ماه های پایانی سال گذشته از طریق اجرای عملیات ترک زنی تقویت شده است.

گفتنی است بیش از 16 ماه است که شرکت "یادمان سازه" در کنار مسئولیت مهم احداث فاز نخست مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب، متولی تعمیرات تخصصی پل های سواره رو شهر تهران شده است و کارشناسان این شرکت در 4 پهنه اجرایی، مشغول برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تعمیر و آچارکشی پل ها هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: