جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 اسفند 1393     
واکنش بهروان به انتقاد کفاشیان

فارس: غلامرضا بهروان در مورد انتقاد علی کفاشیان از هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و اینکه هیأت رئیسه علیه رئیس فدراسیون فوتبال است، گفت: اصلاً‌ مگر ما می‌توانیم خودمان را مقابل رئیس فدراسیون و فوتبال قرار دهیم. او نمادی از فوتبال و رئیس فدراسیون فوتبال این مملکت است. نمی‌دانم چطور این صحبت‌ها را کرده و حتماً‌ مستنداتی دارد.

وی ادامه داد: به عنوان عضو قدیمی هیأت رئیسه هرگز چنین موضوعی را تأئید نمی‌کنم و واقعاً‌ نمی‌دانم چرا کفاشیان چنین انتقادات و صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

بهروان گفت: شاید در جلسات نقدی باشد اما اینکه علیه کسی باشیم خیر. شاید روزی کسی انتقادی کند اما این دلیلی بر این نیست که علیه کسی هستیم. اگر هیأت رئیسه حرفی زده و یا کاری کرده و موضعی داشته برای بهبود وضعیت و توسعه و پیشرفت فوتبال بوده و این تعبیرش مخالفت با شخص کفاشیان نیست.

وی افزود: اتفاقاً خیلی به شخصه به مجموعه فوتبال احترام می‌گذارم. در کارم ثابت کرده‌ام که چقدر برای فوتبال زحمت می‌کشم و همیشه با ایمان و صداقت کار می‌کنم.

این عضو هیأت رئیسه در مورد این که کفاشیان گفته است همه اعضای این هیأت علیه من هستند، گفت:‌ اگر من هم جزو همه هستند با عرض معذرت و شرمندگی حرف‌های او را تأئید نمی‌کنم و اصلاً اینطور نیست. شاید در یک مجموعه انتقاد و راهکار به منظور حل مشکلات باشد و این نباید دلالت بر علیه کسی بودن باشد.

بهروان در مورد اینکه کفاشیان گفته است هیأت رئیسه همراه با سایرین به من حمله کرد، تأکید کرد: تمام مجموعه ای که زحمت می‌کشند از جمله خود آقای کفاشیان همه برای فوتبال زحمت می‌کشند و من از این حرف او دلخور و ناراحت شدم و تأکید می‌کنم که اگر این صحبت‌ها، صحبت‌های کفاشیان باشد و تعبیر نشده باشد اصلاً صحبت‌های قشنگی نبوده و احساس خوبی به آدم دست نمی‌دهد. هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، هیأت رئیسه‌ای است که همیشه تلاش می‌کند.

وی همچنین در مورد این اظهارنظر کفاشیان که هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال یک دست نیست،‌ گفت: آدمها متفاوت هستند اما هدافشان برای بهبودی و ارتقای فوتبال است.

بهروان در مورد دلخوری کفاشیان از رسانه‌ای شدن دو نامه اخیر هیأت رئیسه یادآور شد: اگر غیر از این بود که چیزهایی که در این دو نامه نوشته شده بود، برای بهبود و توسعه اوضاع بود و وجداناً آیا مسائلی که در نامه‌ها بود اصلاح نشد و یا ابهامات مالی اصلاح نشد. این موضوع دلیلی بر مخالفت با کفاشیان نیست. از رسانه‌ای شدن نامه متأسفم و کفاشیان درست می‌گوید اما چه کسی آن را رسانه‌ای کرده است. نامه دست خود رئیس فدراسیون و محرمانه بود اما چه کسی آن را رسانه‌ای کرد. خود من به شخصه آدم دروغگویی نیستم و این کار را انجام ندادم اما اگر از اعضای هیأت رئیسه کسی این کار را کرده باشد با قاطعیت می‌گویم که او بی‌اخلاقی کرده است.

وی افزود: از جانب خودم می‌گویم که علیه کفاشیان نیستم و این موضوع را تکذیب می‌کنیم. اینکه متفاوت هستیم را قبول دارم اما اختلاف سلیقه نباید تلقی بر اختلاف و علیه کسی بودن باشد. اتفاقاً خیلی مواقع تضارب آرا خوب است چرا که باعث پیشرفت در کیفیت کارها می‌شود.

بهروان گفت: کسی با کسی با مخالفت شخصی ندارد شاید کفاشیان نقدی که در نامه‌ها بوده است را نقد شخصی تلقی کرده اما نباید اینطور فکر کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه شاید تعدد جلسات هیأت رئیسه و بعضاً جنجالی بودن آنها باعث دلخوری کفاشیان شده است، گفت: جلساتی که آدم حرفش را نزند، چه فایده‌ای دارد؟‌ در حال حاضر هم هیأت رئیسه فعال شده و مواضعش را می‌گوید و این موضوع بد نیست ضمن اینکه چرا هر رفتاری می‌شود آن را بد تعبیر می‌کنند. بالاخره این رویه هیأت رئیسه خوب است یا رویه قبلی. هر کسی در هر حوزه‌ای هست کار می‌کند،‌ فکر می‌کند و سؤال می‌کند و پاسخ هم می‌دهد و مانده‌ام چطور کفاشیان گفته است هیأت رئیسه علیه من است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا یارکشی در هیأت رئیسه فوتبال صحت دارد، گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ام و شاید اطلاعات شما بیشتر از من باشد اما اینطور نیست که سازمان لیگ یا اتحادیه علیه فدراسیون باشد و یا فدراسیون علیه این دو. به شخصه خود من یار فوتبال هستم و نه یار شخص کسی.

بهروان تأکید کرد: در حال حاضر هم زحمات زیادی را در سازمان لیگ می‌کشیم. الآن هم با وجود اینکه سخت بیمار هستم اما موبایلم را روشن گذاشته‌ام تا اگر موردی در سازمان لیگ باشد آن را رفع کنم. 6 صبح در تاریکی سر کار می‌روم پس چطور علیه کسی می‌توانم کار کنم. شاید برخی مواقع زحماتتان هم به بار نشیند اما مهم تلاش صادقانه‌ای است که انجام می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا تاج قصد دارد در آینده رئیس فدراسیون فوتبال شود، گفت: چنین چیزی نیست. جایی که ما کار می‌کنیم قلب فوتبال است و همه مسائل آنجا می‌گذرد. بنابراین علیه هم کار کنیم که چه شود.

بهروان در مورد اینکه آیا ائتلاف نبی و عزیز محمدی برای بازگشت به فدراسیون فوتبال صحت دارد، گفت:‌ اگر نبی به فوتبال برگردد برای فوتبال خوب است اما برای ائتلاف، چنین روحیاتی را در نبی و عزیزمحمدی نمی‌بینم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: