جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 اسفند 1393     
عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه آزادگان آغاز شد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نجفی رستگار(دولت آباد) با بزرگراه آزادگان خبر داد.

مهندس قاسم مالدار ضمن اعلام این خبر افزود: عملیات احداث غربی ترین تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار که نقطه آغاز این معبر بزرگراهی  6 کیلومتری محسوب می شود با اجرای راستگردهای ورودی و خروجی بزرگراه آزادگان به بزرگراه شهید نجفی رستگار آغاز شده است.

وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های این پروژه از اتمام عملیات سازه ای پل شمال به شرق تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: تلاش برای تکمیل پل شمال به شرق از طریق نصب هندریل ها و آماده سازی شیبراهه های ورودی و خروجی پل ادامه دارد.

مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران همچنین از تلاش برای تکمیل پل های تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با کانال سرخه حصار خبر داد و گفت: عرشه فلزی پل کندروی شمالی این تقاطع به زودی نصب خواهد شد. 

بزرگراه شهید نجفی رستگار معبری 6 کیلومتری است که از بخش شرقی بزرگراه آزادگان آغاز شده و پس از عبور از زیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود. این مسیر کمربندی که از آن با عنوان بزرگراه دولت آباد نیز یاد می شود، پس از عبور از عرض بزرگراه امام رضا(ع) به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری می پیوندد. طی ماه های اخیر پیگیری عملیات اجرایی این 2 پروژه بزرگراهی به همراه تقاطع های آن، به مهمترین دستورکار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تبدیل شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: