جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 اسفند 1393     
تایید ساخت مسیرهای مخصوص دوچرخه امن تر در مریلند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، به لطف دستورالعمل های جدید، مسیرهای دوچرخه محافظ دار در خیابان های عمومی مریلند مجاز خواهند شد.

این اقدام در نهایت باعث ایمن تر شدن بسیاری از خیابان ها خواهد شد.

موسسه بزرگراه های ایالت مریلند (SHA) قوانین سیاسی و مهندسی جدیدی را تصویب کرده است. این قوانین ساختارهای خلاقانه تر و ایمن تری را برای بسیاری از مناطق رو به شهری شدن مانند College Park فراهم خواهد آورد که برای مسیر Route 1 آن مسیری مخصوص دوچرخه در نظر گرفته شده است.

طراحی مسیرهای مخصوص دوچرخه این منطقه اکنون از محافظ های بیش تری همچون خط کشی و نشانه گذاری های مسیر متقاطع برای جداسازی ترافیک دوچرخه ها و خودروها بهره خواهد برد.

این قوانین جدید اجازه می دهند تا مسیرهای مخصوص دوچرخه بین ارتفاع جاده های اصلی و موانع نیز ساخته شوند. مسیرهای بلندتر وجه تمایز دوچرخه سواران از رانندگان خودرو را بیش تر می کنند و کمک می کند افراد از راندن یا پارک خودروی خودرو در فضاهای مخصوص دوچرخه ها خودداری کنند.

در این قوانین طراحی برای ایستگاه های دوچرخه نیز تعریف شده است که به دوچرخه سواران اجازه می دهد در مکانی قابل رؤیت در ابتدای یک مسیر بایستند تا بتوانند به راحتی دور بزنند.

تمام این رویکردهای جدید برای محافظت و جداسازی مسیرهای مخصوص دوچرخه از ترافیک خودرویی در مسیرهای شلوغ و یا دارای محدودیت سرعت کم تر بهتر از طراحی مسیرهای دوچرخه امروزی مریلند خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: