جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 اسفند 1393     
احداث ساختمان جدید موسسه رویان در یک زمین وقفی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: ساختمان جدید موسسه رویان در یک زمین وقفی احداث خواهد شد.

مازیار حسینی معاون فنی و عمران شهرداری تهران در یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهر که امروز (سه شنبه) در تالار شورای شهر برگزار شد، با اشاره به تامین بودجه موسسه رویان اظهار کرد: این مرکز به عنوان یک موسسه علمی و استثنایی در کشور در شرایط نامناسب فیزیکی و شیروانی فعالیت می‌کند که ما باید برای توسعه‌ و بهبود فضای موجود آن، کمک می‌کردیم.

وی در ادامه افزود: از این رو در جهت توسعه این موسسه و به دلیل نارضایتی املاک مجاور، ملکی از موقوفات در حاشیه بزرگراه شهید باقری با کاربری وقف درمانی شناسایی شد و بر اساس رایزنی‌ها با سازمان اوقاف و امور خیریه مقرر شد این زمین برای احداث موسسه رویان اختصاص یابد.

حسینی با بیان اینکه موسسه رویان نمی‌تواند کار خود را تعطیل کند، تصریح کرد: از این رو با توافاتی که با جهاد کشاورزی صورت گرفت، قرار بر این شد بعد از احداث ساختمان جدید، ملک فعلی موسسه در اختیار شهرداری قرار گیرد، به عبارت دیگر در ازای ساخت ساختمان جدید، ساختمان قدیمی سه شهرداری تعلق گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: