جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 اسفند 1393     
جنایت جدید داعشی اسرائیل/تصاویر

ابنا: رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات بامداد روز یکشنبه آب سدهای شرق نوار غزه را باز کرد که این مساله باعث آب گرفتگی ده‌ها باب منزل فلسطینی در این منطقه شد.

در اثر باز شدن دریچه سدهای صهیونیستی در شرق دشت غزه، بیش از ۳۰ منزل فلسطینی دچار آب گرفتگی شدند.

هنوز هیچ خبری درباره خسارت‌های جانی احتمالی وارده به شهروندان فلسطینی در نتیجه این آب گرفتگی گزارش نشده است، اما بسیاری از منازل آسیب دیده تخلیه شده‌اند.

در پی وقوع این حادثه، سازمان امداد و نجات و دیگر مراجع ذیربط بلافاصله کار کمک رسانی و نجات ساکنان منازل سیل زده و تخلیه آب‌های جمع شده در این مناطق را آغاز کردند.

گفتنی است که بارندگی‌های شدید در اراضی فلسطینی طی روزهای گذشته باعث تعطیلی مدارس و ادارات در هر دو منطقه باریکه غزه و کرانه باختری طی دیروز شنبه شده بود.

رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه هشدار قبلی در مرزهای شرقی نوار غزه آب سد‌ها را به روی ساکنان غزه‌‌ رها کرده است که این کار آب اطراف غزه را در بر گرفته و ده‌ها خانه را غرق در آب کرده و اثاثیه آن‌ها را از بین برده است.

یکی از شهروندان غزه گفت: هر سال چنین اتفاقی رخ می‌دهد. ما از دولت می‌خواهیم در این باره واکنش نشان دهد و به وظیفه خود عمل کند.

مقامات رژیم اشغالگر صهیونیست چندین سال است که مانع رسیدن آب از کوه‌های الخلیل به نوار غزه می‌شوند به گونه‌ای که این اقدام آن‌ها باعث خشک شدن زمین‌های اطراف غزه می‌شود. آن‌ها با این اقدام می‌خواهند در این زمین‌های خشک شده شهرک سازی کنند.

فلسطینی‌ها مقامات رژیم صهیونیستی را عامل غرق شدن روستاهای جنوب غزه می‌دانند. مشکلی که فاجعه‌ای انسانی در منطقه ایجاد کرده است. این در حالی است که مردم همچنان از باز شدن سد دیگری به روی منطقه هراسناکند.

«محمد ابوشکیان» شهردار النصیرات گفت:‌‌ میزان ورود آب به منطقه افزایش یافته است به گونه‌ای که وارد خانه‌های مردم منطقه شده و آن‌ها را مجبور به ترک خانه‌های خود کرده است.

چندین سال است که رژیم صهیونیستی ورودی رودخانه‌های غزه را بسته و آبهای آن را سرقت می‌کند و هر وقت نیاز خود را بر طرف می‌کنند سد‌ها را باز کرده و غزه را در آب غرق می‌کنند.


























درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: