جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 اسفند 1393     
تجار روسی برای مذاکره به ایران آمدند

مهر: رییس سازمان شیلات با بیان اینکه دو روز قبل هیاتی از بخش خصوصی روسیه وارد کشور ما شده‌اند، اظهار داشت: هیات مذکور روز یکشنبه هفته جاری با تجار ایرانی جلساتی داشتند و امروز نیز به بازدید از برخی مراکز فرآوری در استان البرز و بعضی استان‌های دیگر می‌پردازند.

حسن صالحی اضافه کرد: تجار بخش خصوصی کشور با بخش خصوصی روسیه مذاکرات فشرده‌ای دارند و ما نیز به طور ویژه از آنان پشتیبانی و حمایت می‌کنیم که از این فرصت پیش آمده بتوانیم برای آینده محصولات شیلاتی بهره ببریم.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال  برنامه ریزی اساسی برای توسعه پرورش میگو و ماهیان دریایی هستیم، امیدواریم بتوانیم بازارهای صادراتی خوبی را نیز فراهم نماییم.

معاون وزیر جهادکشاورزی در مورد میزان محصولات صادر شده به روسیه گفت: در حال حاضر ۳۰ تن میگو و ۱۲۰ تن قزل آلا به صورت آزمایشی به روسیه صادر شده است که مردم و تجار این کشور با محصولات ایرانی آشنا شوند.

صالحی در مورد آمار اعلام شده در زمینه تولید میگو در کشور نیز اظهار داشت: در زمینه تولید میگو آمارگیری در چند مرحله صورت می‌گیرد و آمار تک تک استان‌ها، مراکز فرآوری، مزارع و حتی استخرهای پرورشی در این زمینه مشخص است.

وی اضافه کرد: براین اساس آخرین آماری که جمع بندی شده، بیانگر تولید ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن میگوی پرورشی در کشور است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: