جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 اسفند 1393     
راه اندازی 7 خط ویژه اتوبوسرانی تا پایان سال

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به ایجاد 2 خط اتوبوس برقی در تهران گفت: در حال حاضر 2 خط اتوبوس برقی در جنوب شرق تهران از میدان خراسان در دست احداث و راه اندازی است.

پیمان سنندجی در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز به ایجاد 6 خط جدید فرا منطقه ای اشاره کرد و  اظهار داشت: به زودی 6 خط فرا منطقه ای راه اندازی می شود که مهمترین آنها 2 خط از خیابان شهید بهشتی و شهید مطهری  است که مسیر حرکت آنها نیز برخلاف جهت مسیر ترافیک و خودروهای دیگر است که امید است این 2 خط جدید اتوبوسرانی تا پایان سال راه اندازی شوند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به ماه اسفند که ماه پر ترافیکی است ، 7 خط اتوبوس به صورت شبانه روزی در مناطق مختلف تهران و در روزهای پایانی سال مانند خط فرودگاه مهرآباد راه اندازی می شود .

وی افزود: همچنین با توجه به پایان سال نیز ساعات کار اتوبوس ها حدود 3 ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطر نشان کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان از 10 اسفند ماه نیز مرخصی کلیه رانندگان و همکاران در واحد اتوبوسرانی لغو می شود که ناوگان اتوبوسرانی و پرسنل آنها برای خدمت رسانی بهتر در وضعیت آماده باش قرار دارند.

سنندجی در ادامه به افزایش ساعات کار مراکز خرید اشاره کرد و گفت: خطوط اتوبوس های منتهی به مراکز خرید که مورد توجه مردم است حدود 30 دقیقه افزایش ساعات کار خواهند داشت همچنین خطوط بی آر تی تقویت شده است تا بتوانند سرویس دهی و خدمات رسانی بهتری داشته باشند.

وی در ادامه بر نحوه نظارت بر ناوگان اتوبوسرانی پرداخت و خاطرنشان کرد: هم اکنون نظارت بر ناوگان اتوبوسرانی به صورت آنلاین و با GPS که در حدود یکسال گذشته راه اندازی شده صورت می گیرد مردم نیز بزرگترین ناظر هستند که در صورت بروز مشکل می توانند با شماره 1888 تماس حاصل نمایند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص اجرای طرح خط سفید خاطرنشان کرد: همچنین با راهبر همکاری لازم را از بعد آموزشی و انتظامی و کنترلی صورت می گیرد و در این راستا نظرات مشترکی وجود دارد تا متخلفان در صورت تخلف برخورد و جریمه خواهند شد.

سنندجی با اشاره به هدف از این طرح گفت: این طرح اصولا طرح کنترلی و نظارتی است که در مورد کلیه تخلفات رانندگان اتوبوس اعم از سرعت ، توقف در خارج ایستگاه ، حرکت های مارپیچ و.... انجام می شود و رانندگان با شرکت در کلاس های آموزشی تاکید می شود که موارد فوق باید رعایت شود.

وی در خصوص وضعیت اتوبوسهای فرسوده اظهار داشت: در حال حاضر حدود 2 هزار دستگاه اتوبوس فرسوده در تهران وجود دارد که از این تعداد حدود 500 دستگاه در حال نوسازی است این در حالی است که ماهیانه 75 دستگاه اتوبوس به جمع اتوبوس های فرسوده تهران افزوده می شود..

وی خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان سال 94 حدود 100 دستگاه اتوبوس وارداتی وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران خواهد شد.  

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: