جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 اسفند 1393     
خروجی کنفرانس مهندس ترافیک ارائه ایده های نوین و ارتفاء سیستم های حمل و نقل هوشمند است

به گزارش حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون تحقیقات شرکت مترو تهران گفت: توسعه حمل و نقل عمومی باید با نظارت و همکاری نخبگان و اساتید دانشگاه ها و مدیران شهری صورت بگیرد.

محمد منتظری در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به برگزاری چهاردهمین کنفرانس مهندسی ترافیک در اوایل اسفند ماه امسال خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای رفع مشکلات حمل و نقل و ترافیک در کلان شهرها نیازمند انتقال تجارب مدیران کلان شهرها و متخصصین داخلی و خارجی و همچنین استفاده از ایده های نوین و تبادل نظر می تواند در رفع مشکلات موجود در کلان شهر تهران خصوصا حوزه حمل و نقل و ترافیک موثر است.

وی تصریح کرد: همچنین در این کنفرانس ازتجربیات کنفرانس های گذشته مورد استفاده قرار می گیرد و باعث با تجربه تر شدن مدعوین نیز خواهد شد.

نماینده اتحادیه حمل و نقل عمومی اظهار داشت: قطعا مساله ترافیک در این بخش یکی از موضوعات علمی و تخصصی است و نیازمند بررسی و کارشناسی است بنابراین برگزاری این نوع کنفرانس ها در سطح بین الملل می تواند موثر باشد.

منتظری گفت: همچنین در این کنفرانس از حمایت حدود 10 دانشگاه بزرگ کشور و از اساتید دانشگاه ها و مدیران شرکت های مختلف و همچنین دانشگاه های مختلف مانند:  دانشگاه تهران ، دانشگاه صنعتی شریف ، علم و صنعت ، تربیت مدرس ، و... از تجربیات علمی آن ها استفاده می شود همچنین از دانشجویان فوق لیسانس و دکتری که در زمینه حمل و نقل و ترافیک فارق التحصیل شدند استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این کنفرانس خروجی مطلوبی خواهد داشت همچنین با هدف زمینه سازی جهت تبادل نظر و تعامل فعالان عرصه حمل و نقل ارائه ایده های نوین و سیستم های حمل و نقل هوشمند و آموزش ترافیک، حمل و نقل و توسعه پایدار و..... انجام می پذیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: