جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 اسفند 1393     
تقدیر جالب بارسلونا از سرمربی/عکس

تسنیم: طرحی که از چندی پیش زمزمه‌های اجرای آن در سویداد دپورتیوای شهر بارسلونا شنیده می‌شد، به اجرا درآمد و آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا رسماً نام زمین تمرینی خود را به «کمپ تمرینی تیتو ویلانووا» تغییر دادند تا یاد و خاطره سرمربی فقید خود که در فصل 13-2012 هدایت آبی‌واناری‌پوشان را بر عهده داشت، زنده نگه دارند.

ویلانووا در چهار سال پرافتخار مربیگری پپ گواردیولا در بارسلونا که با اضافه شدن 14 جام مختلف از جمله دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی در لالیگا همراه بود، نقش دستیار گواردیولا را ایفا کرد و پس از آن در سال 2012 خود هدایت کاتالان‌ها را بر عهده گرفت و آنها را به مقام قهرمانی لالیگا رساند. او کمتر از یک سال پس از کسب این افتخار بر اثر بیماری سرطان جان خود را از دست داد.


 

باشگاه بارسلونا با حضور کلیه بازیکنان، اعضای کادر فنی خود و همچنین اعضای خانواده ویلانووا برای گرامیداشت یاد سرمربی پیشین آبی‌واناری‌ها مراسمی در زمین تمرینی خود برگزار و در آن خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه از خانواده ویلانووا به خاطر موافقت با گذاشتن نام دستیار پیشین گواردیولا روی زمین تمرینی کاتالان‌ها قدردانی کرد.

بارتومئو در این مراسم اظهار داشت: ما با تیتو گام رو به جلوی بزرگی برداشتیم و لیگ را با کسب 100 امتیاز در سال 2013 فتح کردیم که این یک رکورد بود. همه ما می‌دانیم که تیتو ویلانووا چه کسی بود اما با گذاشتن نام او روی زمین تمرینی‌مان، نسل آینده بازیکنانی که به بارسلونا خواهند آمد هم خواهند فهمید که ویلانووا چه کسی بوده است. آنها درباره این نام سؤال خواهند پرسید و ما به آنها خواهیم گفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: