جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 اسفند 1393     
تمهیدات ویژه مترو برای ترددهای پایانی سال

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو به تشریح تمهیدات مترو برای ترددهای روزهای پایانی سال پرداخت.

محسن نایبی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با اشاره به افزایش ترددها در روزهای پایانی سال اظهار کرد: شرکت متروی تهران طرح استقبال از بهار را زودتر از سایر سازمان‌ها آغاز کرده است.

 وی در ادامه افزود: آماده سازی ایستگاه‌های مترو از مدتها پیش آغاز شده است و شستشو و تامین روشنایی لازم در دستور کار قرار گرفته است.

 نایبی با بیان اینکه  حضور نیروهای کمکی بر روی ایستگاه‌ها به ویژه در روزهای پایانی سال گفت: نظافت ابنیه اطراف و داخل ایستگاه‌های مترو از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده در روزهای پایانی سال است.

 مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو همچنین تأکید کرد: کم شدن فواصل حرکت قطارها با ارسال قطارهای فوق العاده در خطهای ویژه‌ای که بیشتر در مسیر تردد مردم است از مهمترین تمهیداتی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

 وی همچنین آماده باش تمامی نیروهای مترو برای امداد رسانی در شرایط خاص و همچنین ارتباط با سایر دستگاه‌های امداد رسانی را از دیگر برنامه‌های طرح استقبال از بهار عنوان کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: