جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 بهمن 1393     
کاروان "سرزمین برادری" وارد سنندج شد

تسنیم: کاروان سرزمین برادری متشکل از چهره‌های شناخته شده فرهنگی، علمی و ورزشی با استقبال مردم فرهنگی استان کردستان وارد سنندج شد.

نشست با نخبگان، بازدید از دارالایتام و بیمارستان، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از خانه کُرد، تقدیر از نخبگان، و حضور در تکایا از برنامه‌های سفر "کاروان سرزمین برادری" به استان کردستان است.

حضور در قطعه هنرمندان بهشت محمدی سنندج، حضور در نماز وحدت بخش جمعه، بازدید از بقعه هاجره خاتون و اقامه نماز وحدت در این مکان مقدس، دیدار با اصحاب رسانه و جلسه با استاندار کردستان از دیگر برنامه‌های این کاروان در استان کردستان است.

در آخرین روز از سفر 4 روزه "کاروان سرزمین برادری" به استان فرهنگی کردستان، این میهمانان از 2 مدرسه در شهر سنندج هم بازدید می‌کنند.

مهدی زمان‌پور کیاسری مستندساز و کارگردان، سمیه حیدری قهرمان جودو، ناصر ابراهیمی، مربی و پیشکسوت فوتبال، سید سلیم غفوری کارگردان، حجت‌الاسلام عبدالکریم بی‌آزار شیرازی، محمدجواد حق شناس عضو هیئت علمی دانشگاه، ماشاءالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان و ناصر برهان‌آزاد مستندساز و منتقد از جمله اعضای کاروان سفر به کردستان هستند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: