جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 بهمن 1393     
احداث پارکینگ زیرزمینی دوچرخه در توکیو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سیستم پارکینگ زیرزمینی دوچرخه توکیو بیش تر شبیه مکانیزمی استادانه از یک فیلم علمی تخیلی به نظر می رسد.

پارکینگ زیرزمینی دوچرخه Eco Cycle Anti-Seismic که با فشار یک دکمه به کار می افتد توسط شرکت مهندسی ژاپنی Giken Seisakusho Co LTD ساخته شده است و تنها 7 متر عرض دارد اما عمق کافی برای پارک 144 دوچرخه را دارا است. این سیستم راه کار پارک مناسبی با اطمینان کامل از ایمنی دوچرخه را برای دوچرخه سواران این شهر فراهم می آورد.

حمل و نقل بدون آلایندگی با دوچرخه مشکلاتی را نیز در پی دارد که شامل دزدیده شدن دوچرخه ها است در حالی که پارکینگ های دوچرخه بزرگ نیز موجب مسدود شدن خیابان ها می شوند. سیستم Eco-Cycle ساخت Giken می تواند تا 800 دوچرخه را نگه دارد تا مشکل پارک دوچرخه در خیابان را حل کند.

این شرکت ژاپنی تجربه بالای خود در زمینه تکنولوژی های press-in را ترکیب کرده و پارکینگ زیرزمینی Eco-Cycle را با مفهوم طراحی "فرهنگ در روی زمین و عملکرد در زیر زمین" ساخته است. کاربران این سیستم با فشردن یک دکمه و وارد کردن کد دوچرخه خود را وارد سیستم کرده و آن را به زیر زمین می فرستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: