جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 بهمن 1393     
نمایش سریال پلیسی در تعطیلات نوروز

مهر: سردار دکتر «سعید منتظرالمهدی» درحاشیه بازدید از سکانس های پایانی ساخت سریال "فوق سری"، گفت: این سریال ۱۰ قسمتی، به تهیه کنندگی آقایان «محمود رضوی» و «حبیب الله کاسه ساز» و با همکاری موسسه ناجی هنر و شبکه یک سیما ساخته می شود.

معاون اجتماعی ناجا گفت: سریال فوق سری (قورباغه وقناری) قرار است انشاءالله هرشب در نوروز ۹۴ از شبکه یک سیما پخش شود.

وی یادآور شد: کارگردان این سریال پلیسی، مهدی فخیم زاده و بازیگران آن نیز، مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، محمد صادقی، شقایق فراهانی، فریبا کوثری، رامین راستاد، بیوک میرزایی و امیر محمد زند، می باشند.

وی ادامه داد: صرفا با پیشی گرفتن از جرایم، انحرافات و پدیده ها می توان سیمای جامعه را تلطیف و به معنای واقعی کلمه سایه امنیت را در جامعه گستراند و همچنین هزینه انتظامی حاصل از مداخله و مقابله را کاهش داد.

معاون اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: تولیدات رسانه ای نیروی انتظامی مبتنی بر ایجاد فرصت با هم بودن برای اعضای خانواده و تحکیم مبانی ، البته با رویکرد آموزش منتج بر درمان می باشد.

دکتر منتظرالمهدی در خصوص داستان این سریال که دستمایه های طنز دارد گفت: «ناصر پاپتی» شخصیت اصلی داستان، فرد شروری است که سعی دارد با تغییر چهره، خود را به جای یک از نیروهای رده بالا در پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی و از این شباهت سوء استفاده کند؛ روشن شدن این ماجرا و تلاش پلیس برای حل این حربه، فضای سریال را رقم خواهد زد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: