جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 بهمن 1393     
بلاتکلیفی 24 هزار دستگاه مینی بوس فرسوده غیرفعال کشور

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی کشور گفت : 90 در صد مینی بوس های ناوگان مینی بوسرانی فرسوده هستند و تاکنون علیرغم وعدهایی که در خصوص اعطای تسهیلاتی برای نوسازی این ناوگان توسط مسئولین زیربط داده شده هنوز هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است .

غلامرضا غضنفری در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز در رابطه با تعداد مینی بوس های فرسوده این ناوگان گفت : از 70 هزاز دستگاه مینی بوس این ناوگان تنها 46 هزار دستگاه فعال هستند و 24 هزار دستگاه مینی بوس به دلیل فرسودگی قادر به فعالیت نیستند .

وی با اشاره به آمار سال 83 در خصوص سهم جابه جایی هر ناوگان در جابه جایی و حمل و نقل مسافر در کشور افزود : ناوگان مینی بوسرانی با توجه به این آمار در سال 83 بیشترین سهم جابه جایی در کشور را داشته است که طبق این آمار سهم جابه جایی این ناوگان حدودا 38درصد شناخته شده است .

غضنفری در ادامه افزود : در حال حاضر به دلیل فرسودگی سهم مینی بوسرانی در جابه جایی کشور به کمتر از 30 در صد رسیده است و مکاتبات هر روزۀ ما برای نوسازی این ناوگان با مسئولین تا کنون به هیچ نتیجه ای رسیده است .

 مدیرعامل اتحادیۀ مینی بوسرانی کشور در خصوص تسهیلاتی که برای نوسازی این ناوگان در نظر گرفته شده است گفت : طبق وعده های داده شده تسهیلاتی معادل 70 درصد قیمت مینی بوس های طرح نوسازی با سود 6 درصد و بازپرداخت 5 ساله به متقاضیان داده خواهد شد که البته فعلا به دلیل عدم بودجۀ کافی هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: