جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 بهمن 1393     
انتخاب طرح المان‌ میدان انقلاب تا پایان سال

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه طرح المان‌ میانی میدان انقلاب جزو اولویت‌های اصلی شهرداری تهران است، گفت: انتخاب طرح المان میدان انقلاب تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

جمال کامیاب، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه انتخاب طرح المان میانی میدان انقلاب مدت‌هاست به طول انجامیده است، اظهار کرد: عملیات این میدان به جهت حساسیت و جایگاه تاریخی و همچنین وضعیت هندسی و تغییراتی که به جهت ایستگاه مترو ایجاد شده، به تأخیر افتاده است.

وی، با اشاره به حالت گنبدی شکل میدان انقلاب، افزود: نصب المان میانی به جهت طرح هندسی و تحمل وزن آن تاکنون به طول انجامیده و این پروژه تا پایان سال اجرایی می‌شود.

کامیاب، با بیان اینکه برای انتخاب طرح المان میانی میدان انقلاب چند نوبت فراخوان هنرمندان سطح کشور داده شده است، تصریح کرد: 170 اثر در خصوص این طرح به سازمان زیباسازی ارسال شده که در دو مرحله 10 اثر برگزیده و در مرحله آخر پنج اثر برای انتخاب در اختیار داوران هنری قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تأکید به بحث میدان انقلاب، گفت: این سازمان صرفاً به نصب المان میانی میدان انقلاب بسنده نمی‌کند و پیرایش و آرام سازی پیرامون این میدان و همچنین ساماندهی تابلوهای اصناف و جداره‌هایی که وضع نابسمانی دارند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در پایان افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران اقدام به ساماندهی پیاده‌روهای میدان انقلاب و حذف زواید بصری و همچنین روشنایی و نورپردازی این میدان کرده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: