جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 بهمن 1393     
متروی تهران در بخش واگن سازی حدود60درصد به خودکفایی رسیده است

به گزارش شهرداری نیوز،مهندس تشکری هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران طی جلسه نظارتی هماهنگی 1888 شهرداری تهران اعلام کردند که متروی تهران در بخش واگن سازی حدود60% توانسته است به تولید داخلی دست پیدا کند.

وی افزود امروز بسیاری از واگن های ما در کارخانه های واگن سازی تهران و شرکت های طرف قرارداد انجام می شود و موارد مصرفی و قطعات عمدتا به وسیله سازندگان داخلی تولید می شود.

وی گفت ، با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص همایت از تولید داخلی و تلاش برای خودکفایی کشور این نمایشگاه با هدف معرفی قطعات مورد نیاز مترو برپا شده است که ما از تمام صنعت گران دعوت می کنیم تا از این نمایشگاه بازدید کنند و با قطعات مورد نیاز مترو آشنا شوند و چنانچه بتوانند این قطعات را در داخل کشور تولید نمایند ما حمایت های لازم را در این خصوص از این صنعتگران انجام می دهیم تا بتوانیم سهم داخلی سازی و بومی سازی را از 60% فعلی را ارتقا بیشتری بدهیم، امیدوارم به روزی برسیم که 100% واگن ها در داخل کشور تولید شوند .

وی در ادامه گفت : برخی از قطعات با تکنولوژی بالا از طریق برخی از نهاد ها از جمله جهاد دانشگاهی و مراکز دانشگاهیی که با ما ارتباط دارند در دست انجام است .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: