جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 بهمن 1393     
درجلسه ارتباط مستقيم با شهروندان 1888 مطرح شد
دعوت از تمامی صنعتگران برای حضور در نمایشگاه قطعات مترو

به گزارش شهرداری نیوز،جلسه نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران با حضور مهندس تشکری هاشمی امروز صبح  برگزار شد.

مهندس تشکر هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با حضور در این جلسه و پاسخ گویی به بیش از 140 تماس تلفنی شهروندان که سوالات آنها عمدتا در حوزه حمل و نقل عمومی و ایمنی تردد در شهر متمرکز شده بود بودند. به گفته وی شهروندان خواستار احداث پل های عابر پیاده ،نصب پله های برقی ، احداث ایستگاههای جدید در خطوط اتوبوس رانی و اصلاحات مهندسی برای ایمن سازی و روان سازی ترافیک شهر تهران بودند.

مهندس تشکری طی این مراسم در خصوص واگذاری آرم طرح ترافیک  برای افراد و ارگانهایی که حائز امتیاز هستند افزودند که این طرح از روز گذشته در حال انجام می باشد و پیش بینی می شود که در روزهای باقی مانده از ماه بهمن و نیمه اول ماه اسفند ثبت نام ها به اتمام رسیده و مجوزها صادر می گردد.

در ادامه این جلسه مهندس تشکری هاشمی افزود: مشکلات حمل و نقل عمومی شهر تهران عمدتا در حوزه خطوط اتوبوس رانی تهران و توسعه این خطوط مطرح می باشد .

وی اضافه کرد :که اینجانب با شهروندان مذاکره کردم عمدتا مربوط به مناطق 5،21 و 22 بوده است ،اما طبیعتا شهروندان مناطق 4 و 8 نیز تقاضاهایی در خصوص تکمیل خطوط اتوبوس رانی و احداث ایستگاه نیز داشته اند.

مهندس تشکری در خصوص برنامه ویژه معاونت حمل و نقل ترافیک در ماه اسفند گفت: در این خصوص 2 طرح مطرح شده است که از هفته های گذشته در دست انجام می باشد . بخش اول مربوط به سفرهایی است که در اسفند ماه در حوزه مراکز اصلی تجاری شهر شکل می گیرد که با افزایش تردد در این مناطق مواجه خواهیم بود، لذا ما افزایش ساعات کارکرد مترو و کاهش زمان ورود قطار به ایستگاه را در کلیه خطوط در دست اجرا خواهیم داشت  ،همچنین افزایش تعداد ناوگان اتوبوس رانی و افزایش ساعت کار این ناوگان  نیز از جمله این فعالیت ها خواهد بود.

وی افزود ، 5 الی 6 خط شبانه روزی علاوه بر خطوط اتوبوس های تندرو دایر خواهیم کرد که تا پایان شب با فواصل زمانی کوتاه تر به جابجایی مردم در معابر پر تردد کمک خواهد کرد و از ساعت 12 نیمه تا صبح نیز با فواصل زمانی کمی بیشتر به شهروندان سرویس دهی خواهند نمود.

وی همچنین اضافه کرد: تیم گشت 100 نفره ای نیز  برای رسیدگی به وضعیت تاکسیرانی در سطح شهر متمرکز خواهند شد تا از تخلفات  احتمالی رانندگان جلوگیری بعمل آوردند،  این گشت با مشارکت پلیس راهنمایی و رانندگی و مجموعه سازمان تاکسی رانی در سطح شهر بخصوص نقاط پر تردد حضور خواهند داشت تا به این صورت تاکسی های خالی در حال تردد شناسایی و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

مهندس تشکری هاشمی در پایان خاطرنشان کرد :علاوه بر این برای استقبال از بهار94 همه مجموعه شرکت ها و سازمان ها در حوزه حمل و نقل آمادگی خود را برای بازسازی و نوسازی این خطوط اعلام کرده اند ضمن اینکه نگاه ما به طرح خط سفید به عنوان یکی از فعالیت های محوری در شهرداری تهران برای نظم بخشی به ترافیک در صدر این فعالیت ها قرار دارد تا متناسب با نظم بخشی به ترافیک ،تجهیزات و امکانات بخصوص گارد ریل ها را تنظیم نماییم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: