جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 بهمن 1393     
جدال برای بودجه پروژه های حمل و نقل در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، انجمن حمل و نقل عمومی آمریکا (APTA) در پی حفظ یارانه ای 20 درصدی برای پروژه های حمل و نقل ایالات متحده است که در بودجه بزرگراهی فدرال آمده است.

برخی قانون گذاران GOP طی بیانیه ای در نشست بودجه زیرساخت های ایالات متحده اعلام کردند که حذف اختصاص یارانه 20 درصدی از درآمد مالیات گاز که به منظور بهره گیری در پروژه های حمل و نقل کنار گذاشته شده است راهی برای بهبود هزینه های ملی برای جاده ها و پل ها خواهد بود.

مدیر APTA، Michael Melaniphy پس از شنیدن این بیانه آن را رد کرد.

وی اظهار داشت: "حمل و نقل عمومی یک بخش اساسی از سیستم حمل و نقل به هم وابسته و یکپارچه کشور است. پیشنهاد حذف تامین بودجه از Highway Trust Fund – چنان چه برخی اعضای کنگره خواسته اند - کوته نظری است. چنین اقدامی برای سیستم حمل و نقل عمومی سراسر کشور فاجعه بار بوده و به میلیون ها آمریکایی که هر روزه از این سیستم استفاده می کنند آسیب خواهد زد."

یارانه حمل و نقل در سال 1983 تصویب شد. بر اساس این قانون، 20 درصد تمام درآمد حاصل از مالیات گاز فدرال به حمل و نقل اختصاص می یابد.

قانون گذاران در حال مجادله هستند تا راهی برای پرداخت بودجه حمل و نقل جدید بیایند. مالیات گاز از سال 1993 تا کنون افزایش نیافته است و همواره تلاش شده تا همگام با هزینه های توسعه پیش برود چرا که خودروها در حال کم مصرف شدن هستند.

برنامه بودجه حمل و نقل کنونی که شامل حدودا 11 بیلیون سرمایه برای پروژه های زیرساخت است در ماه می منقضی خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: