جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 بهمن 1393     
چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک فرصتی برای تبادل آخرین دستاوردهای علمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز ترافیک یک معضل جهانی است گفت : مسلما هر گونه تعامل فعالان حوزه حمل و نقل و ترافیک در ابعاد بین المللی می تواند منجر به تبیین راهکارهایی برای مقابله با این معضل مهم و جهانی شود.

عباس صلاحی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی شهرداری نیوز با توجه به برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک ، اظهار داشت : قطعا برگزاری این کنفرانس می تواند فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردها و تبادل تجربیات کشورها در حمل و نقل و رفع مشکل ترافیک باشد.

وی تاکید کرد : متاسفانه امروز ترافیک تبعات منفی بسیاری در حوزه آلایندگی هوا و مصرف سوخت در کشور به دنبال دارد که امید است با برگزاری چنین کنفرانس هایی بین المللی بتوانیم با دریافت آخرین دستاوردها بهره لازم را در این راستا کسب نماییم.

وی افزود : البته ترافیک معضلی است که برای رفع آن علاوه بر وجود راهکارهای موثر، باید فرهنگ سازی های لازم نیز بسته به موقعیت و فرهنگ کشور صورت گیرد .

نماینده تفرش و آشتیان در خانه ملت در ادامه خاطر نشان کرد :  البته مهم تر از تدوین راهکار و فرهنگ سازی در خصوص مسئله ترافیک ، ضمانت اجرایی چنین طرح هایی در کلان شهرهایی مانند تهران است که گاها به دلیل عدم پذیرش . نبود فرهنگ مناسب ، پاسخ درستی با اجرای آنها بدست نمی آید.

صلاحی افزود :  امروز اجرای درست هر قانونی در حوزه حمل و نقل و ترافیک ضمن پذیرش عمومی جامعه ، نیازمند آموزش های صحیح  در این زمینه است .

وی تصریح کرد : ، پذیرش و پایبندی به قانون و مهم تر از همه نظارت بر اجرای قانون سه گزینه مهم در تبیین و اجرای هر قانونی است بنابراین در صورت تحقق این گزینه ها ، ارائه هر گونه راهکار قانونی منجر به رفع معضل ترافیک و حمل و نقل در تهران خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: