جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 بهمن 1393     
نمايشگاه مشاركت توليد كنندگان ايراني در صنعت مترو حمايت از توليد ملي است

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس بر رونق توليد ملي و كارآفريني به وسيله برگزاري نمايشگاه مشاركت توليدكنندگان داخلي تاكيد كرد.

سيد هادي حسيني در خصوص برگزاري اولين نمايشگاه مشاركت توليد كنندگان ايراني در صنعت مترو اظهار داشت: حمایت از تولید ملی تنها در سايه خودباوري و تمركز بر امكانات داخلي محقق می‌شود.

وي در ادامه گفت: بدترين حالت ممكن اينست كه اداره‌ای از تولید ملی استفاده کند اما اداره دیگری خود را بالاتر از این ببیند و از تولیدات خارجی استفاده کند و این تولیدات از وسایل ساده مثل لوازم التحریر شروع می شود و تا خریدهای کلان مانند خريدهاي صنعت مترو ادامه می یابد.

به گفته اين عضو كميسيون صنايع و معادن حمايت از توليدگران داخلي نه تنها باعث چرخش پول در كشور مي گردد بلكه موجب كارآفريني و ايجاد اشتغال در زمينه هاي گوناگون براي جوانان كشور خواهد بود.

حسيني در پايان خاطرنشان كرد: انجمن های حمایت از مصرف‌کنندگان باید به سرعت تشکیل شوند و با استفاده از ابزار رسانه ای و قانونی، تولیدات خوب را از بد سوا و مشخص کنند. فعاليت اين انجمن ها به خصوص در زمينه توليدات حمل و نقلي و قطعات واگن و خودروسازي بسيار موثر است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: