جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 بهمن 1393     
آخرین وضعیت سریال نوروزی «سر به راه»

تسنیم: ایرج محمدی تهیه‌کننده «سر به راه» گفت: تصویربرداری این سریال در یک بیمارستان امروز انجام شده است و تا پایان روز هم ادامه خواهد داشت. بعد از آن به یک مسافرخانه می‌رویم و چند پلان و سکانس هم در خیابان‌ها ضبط خواهیم کرد.

وی درباره بازیگران جلوی دوربین در این لوکیشن‌ها افزود: همه بازیگران اصلی به نوعی درگیر این سکانس‌ها هستند. از جمله مسعود کرامتی، سیاوش خیرابی، الناز حبیبی، ارژنگ امیرفضلی، سید امیر میرآقا و....

تهیه کننده «سر به راه» در پاسخ به اینکه با توجه به قسمت‌های تصویربرداری شده آیا ضبط این مجموعه به نوروز هم می‌کشد یا نه، گفت: بله، پیش بینی ما این است که در نوروز هم ضبط کار ادامه پیدا کند.

«سر به راه» کار جدیدی از سعید سلطانی به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است که این‌بار بدون همراهی مهران مهام تولید این مجموعه را به‌عهده گرفته است. این سریال 15 قسمت 40 دقیقه‌ای دارد و برای پخش در ایام نورز 94 آماده می‌شود.

پیش از این نیز حضور بازیگرانی همچون مسعود کرامتی، امیرحسین صدیق، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی در این سریال قطعی شده است.

قصه این سریال به قلم مهدی محمدنژادیان نیز درباره جوان خلاف‌کارِ نوپایی (با بازی سیاوش خیرابی) است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود.

سایر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمد افسری، صدابردار: وحید سلطانی.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: