جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 بهمن 1393     
طی 2هفته آینده خبرنگاران واجد شرایط طرح ترافیک94 مشخص می شوند

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک سازمان حمل ونقل و ترافیک با تاکید بر اینکه از بامداد امروز اسامی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سال 94 بر روی سایت شهرداری تهران قرار گرفته است، گفت: واجدین شرایط تنها تا 10 اسفند ماه مهلت دارند مدارک شان را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارایه دهند.

مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اینکه 25هزار نفر از متقاضیان حقیقی دریافت آرم طرح ترافیک در سال 94 واجد شرایط شناخته شده اند، گفت : واجدین شرایط از امروز به مدت 15 روز کاری یعنی تا 10 اسفند ماه مهلت دارند نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام اعم از واریز وجه و تحویل مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنند .

به گفته مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک، نشانی تمامی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران در مناطق 22 گانه بر روی سایت شهرداری تهران به نشانی Tehran.ir قرار دارد. در عین حال عدم انطباق مدارک ارایه شده به دفاتر با اطلاعات مندرج در سایت به منزله حذف امتیاز فرد متقاضی محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از مراجعه حضوری به واحد صدور آرم خودداری کنند، تصریح کرد: در سال جاری ای دی کارت های مجوز آرم طرح ترافیک از طریق پست به درب منازل متقاضیان ارسال  می شود. در صورت عدم دریافت محموله پستی از سوی شهروندان ، مجوزهای طرح ترافیک به اداره پست هر منطقه  باز گشت داده می شود و شهروندان باید از طریق اداره پست مناطق خود برای دریافت اقدام کنند .

قنبرنژاد تاکید کرد: طی دو هفته آینده خبرنگاران واجد شرایط با مراجعه به سامانه شهرداری تهران و یا از طریق رسانه هایشان می توانند از نتایج دریافت طرح ترافیک94 مطلع شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: