جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 بهمن 1393     
برگزاری کنفرانس مهندسی حمل ونقل و ترافیک رویداد مهمی در حوزه مهندسی ترافیک است

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز، عضو هیات علمی دانشگاه علم وصنعت ایران با اشاره به برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک گفت : این کنفرانس از معتبرترین کنفرانس های بین المللی است و به عنوان یک رویداد علمی مهم و موثر در حوزه مهندسی حمل ونقل و ترافیک محسوب می شود.

دکتر علی منصور خاکی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز با اشاره به  مزیت برگزاری این گونه کنفرانس ها در حوزه حمل ونقل و ترافیک خاطر نشان کرد: برگزاری این کنفرانس ها می تواند اثرات علمی بسیار مهمی را در توسعه حمل ونقل و فرهنگ و ترافیک کلان شهرها داشته باشد.

این استاد دانشگاه با اشاره به اهداف برگزاری این نوع کنفرانس ها گفت : قطعا برگزاری این کنفرانس موجب تبادل نظر و تعامل در عرضه حمل و نقل با بخش های دانشگاهی داخلی و خارجی خواهد شد همچنین این کنفرانس در استفاده از تجارب کاربردی و ارائه ایده های جدید موثر خواهد بود.

خاکی تصریح کرد: این کنفرانس با هدف راحتی مردم و پرداخت هزینه کمتر در جابه جایی، افزایش ایمنی و انسان محوری برگزار می شود.

به گزارش شهرداری نیوز، چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک در تاریخ 5 و 6 اسفند ماه در محل مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: