جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 بهمن 1393     
برچسب معاینه فنی ، مجوز خروج از شهر تهران

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: شهروندان برای خروج از شهر نیاز به برگه و برچسب معاینه خودرو دارند.

ولی ا... آذروش مدیرعامل ستاد مرکز معاینه فنی خودروهای تهران اظهار کرد: ستاد معاینه فنی خودروهای تهران همچون سفرات گذشته برای استقبال از بهار طرح هایی را برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه در اسفندماه اکثر شهروندان خودروی شخصی خود را برای رفتن به مسافرات آماده می کنند، تصریح کرد: براساس تاکید موکد پلیس یکی از مدارک مور نیاز در جاده برگه و برچسب معاینه فنی است و این ستاد جهت رفاه حال شهروندان در صورت نیاز حداقل به مدت دو ساعت در طول مدت اجرای این طرح نسبت به افزایش ساعت کاری مراکز اقدام خواهد کرد.

آذروش ادامه داد: در کلیه مراکز به نحوه شایسته و مناسبی عملیات بهسازی، نظافت و آراستگی مانند سایر بخش های حوزه شهری و خدماتی انجام خواهد شد.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران اضافه کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع در مراکز سفره های هفت سین تعبیه خواهد شد تا فضای با طراوت و شاد بهاری برای شهروندان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال در کلیه مراکز بروشورهای اطلاع رسانی در خصوص اهداف  معاینه فنی توزیع می شود، گفت: مراحل و فرآیند انجام معاینه فنی در مراکز و آماده سازی خودرو قبل از سفرهای نوروزی انجام  و در اختیار مراجعین قرار می گیرد.

آذروش ادامه داد: جهت ترغیب و تشویق شهروندان به انجام معاینه فنی در  ماه اسفند از بین مراجعین در هر دوره 15 روزه، به سه نفر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد و همچنین در این مدت با توجه به افزایش سفر جهت پاسخگویی به سوالات فنی مرتبط با خودرو و نحوه آماده سازی خودرو قبل از سفر، یک نفر مشاور فنی با مشخصه از من بپرسید در مراکز استقرار خواهد یافت.

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با توجه به سنت اهداء عیدی به کودکان در ایام نوروز، گفت: این ایام با رویکرد فرهنگ سازی به کودکان مراجعین بسته های  آموزشی مرتبط با خودرو اهدا می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: