جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 بهمن 1393     
مهدوی: گزینه خانواده هندبال بودم

تسنیم: ابوالحسن مهدوی بعد از انتخاب به عنوان رئیس جدید فدراسیون هندبال اظهار داشت: خوشبختانه فضای سالم، آرام و شیرینی در مجمع انتخاباتی حاکم بود و اتحاد و همدلی را شاهد بودم.

وی افزود: امیدوارم فضای فدراسیون هندبال را متحد کنم و البته در برخی بخش‌ها تغییراتی خواهیم داشت.

رئیس جدید فدراسیون هندبال تاکید کرد: حتی آنهایی که به من رای ندادند هم در آینده از این موضوع پشیمان خواهند شد و قطعا نظر آنها هم به سوی من جلب می‌شود.

مهدوی تاکید کرد: کار خود را از 3 ماه پیش آغاز کرده بودم و امروز به صورت رسمی انتخاب شدم. خانواده هندبال از همان 3 ماه قبل به من اعتماد کرده بود.

وی درباره اینکه با وجود ادعای قبلی نتوانسته 40 رای در انتخابات کسب کند، گفت: امروز تعداد رای‌دهنده‌ها از 40 کمتر بود در حالی که اگر اجازه می‌دادند تمام 45 عضو مجمع حضور داشته باشند به طور قطع 40 رای را به دست می‌آوردم.

رئیس جدید فدراسیون هندبال در خصوص اینکه از قول او گفته شده که خود را رهبر هندبال می‌داند، گفت: من از امروز سرباز مملکت و حکومت هستم و خود را رهبر متحد کردن هندبال می‌دانم.

مهدوی در مورد انتخاب دبیر و نایب رئیس فدراسیون، همچنین اعضای هیئت رئیسه گفت: در همین هفته انتخاب‌های لازم را انجام می‌دهیم ضمن اینکه ابلاغ هیئت رئیسه باید به امضای وزیر برسد و قطعا از افراد بزرگی در هیئت رئیسه استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: قطعا تلاش خواهم کرد تا از همراهی کل خانواده هندبال استفاده کنم و برای ایجاد یک حرکت بزرگ فضا را آماده کنم.

رئیس جدید فدراسیون هندبال در مورد اینکه آیا گزینه وزارت ورزش است، گفت: من گزینه وزارت ورزش نبوده‌ام بلکه گزینه خانواده هندبال بوده‌ام. از تمام کسان دیگری که آماده کمک به خانواده هندبال باشند هم استفاده خواهم کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: