جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 بهمن 1393     
راه کار جدید دولت شیکاگو برای جمع آوری زباله

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، خیابان های شهر شیکاگو اولین مناطقی خواهند بود که زباله های آن ها توسط وانت های کاملا الکتریکی و بدون آلایندگی جمع آوری می شود.

این برنامه به کمک قرارداد 13.4 میلیون دلاری اختصاص یافته به سیستم های Motiv Power سان فرانسیسکو بِی اریا عملی خواهد شد. انعطاف پذیری و تطبیق پذیری سیستم کنترل نیرومحرکه الکتریکی  Motiv(ePCS) این شرکت را مقرون به صرفه ترین انتخاب برای این قرارداد پنج ساله کرده است. ePCS می تواند در وانت های الکتریکی سبک تا سنگین کلاس 8 به کار رود. تحقیقات نشان می دهد که رویکرد طراحی ePCS در یک دوره هشت ساله هزینه های کاربردی را تا 50 درصد کاهش می دهد.

مدیر توسعه تجاری و بازاریابی Motiv، Shayam Nagrani گفت: "مفتخریم که شیکاگو پیشروی وانت های زباله الکتریکی است و ePCS ما می تواند برای این خودروهای انقلابی به کار رود. ePCS کاری خواهد کرد که هیچ سیستم وانت الکتریکی دیگری قادر به انجام آن نیست. این وانت های زباله الکتریکی بدون ایجاد سر و صدای زیاد و آلایندگی برای شهروندان جمع آوری زباله را فراهم خواهند ساخت."

 شهر شیکاگو به طور کلی 600 وانت حمل زباله دارد. دولت شیکاگو قبل از درخواست مناقصه برای 20 وانت الکتریکی در حال بررسی وانت های زباله هیبریدی و یا CNG بوده است. این بررسی به واسطه فعالیت یک وانت زباله هیبریدی تایید شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: