جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 بهمن 1393     
نوسازی 4 هزار تاکسی تا پایان سال

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نوسازی 4 هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال جاری خبر داد.

سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تردد 17 هزار تاکسی فرسوده در سطح شهر تهران، اظهار کرد: سازمان حمل و نقل و ترافیک برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده برنامه‌های بسیاری دارد که مهمترین آن نوسازی 4 هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال جاری است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در خصوص کاهش آلودگی هوا از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند، تصریح کرد: شهرداری تهران به تنهایی قادر به حل مشکلاتی مانند آلودگی هوا و خروج خودرو‌های فرسوده از چرخه حمل و نقل عمومی نیست و دولت و سایر نهادها هم باید در این بخش شهرداری را همراهمی کنند.

تشکری هاشمی اضافه کرد: بانک‌ها باید به اعطای تسهیلات به خودروسازان، آن‌ها را تشویق به ساخت خودرو‌های مناسب کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این سازمان جهت نوسازی تاکسی‌های فرسوده کمک‌های بلا عوضی را با کاهش کارمزد بانکی به رانندگان اعطا می‌کند، گفت: امیدواریم که با همکاری بانک‌ها بتوانیم در جهت خدمات رسانی به رانندگان و نوسازی تاکسی‌های فرسوده گام برداریم.

وی در پایان با اشاره به خروج تاکسی‌های پیکان از چرخه حمل و نقل عمومی، افزود: تا دی ماه سال آیند 6 هزار و 900 تاکسی پیکان از چرخه حمل و نقل عمومی خارج می‌شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: