جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 بهمن 1393     
شیخ نعیم قاسم: اسرائیل ناتوان است

العالم: معاون دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد، رژیم صهیونیستی توان تجاوز ندارد زیرا با خطرات بزرگی مواجه است و کسی که مقابل این رژیم می ایستد ، فقط از خداوند متعال می ترسد و خود را برای هر پیشامدی آماده می کند.

شیخ "نعیم قاسم" گفت : عملیات حزب الله در مزارع شبعا یک عملیات بازدارندۀ واقعی بود و اسرائیل را متحیر کرد و ما امروز می بینیم که رسانه های این رژیم درباره آنچه در قنیطره می گذرد ، ابراز نگرانی می کنند .

وی افزود: گروه های وابسته به القاعده و جبهه النصره در قنیطره به نمایندگی از اسرائیل با ارتش سوریه برای نابود کردن این کشور و مقاومت می جنگند ولی با گذشت زمان عقب نشینی می کنند و تلفات و خسارات سنگینی متحمل می شود و تاکنون مناطق روستایی بسیاری در قنیطره آزاد شده است و عملیات حزب الله در مزارع شبعا تأثیرات بسیار مثبتی در تحولات قنیطره خواهد داشت .

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به مذاکره این حزب با حزب المستقبل، اظهار داشت: مذاکرات بین حزب الله و المستقبل خوب ، مثبت و مفید است و دو طرف در مذاکرات جدی هستند و به مذاکرات خود ادامه خواهند داد و به یاوه گویی طرف هایی که مخالف مذاکرات هستند ، اهمیت نخواهند داد.

شیخ قاسم خاطرنشان کرد: چرا مجلس نمایندگان جلسات خود را برگزار نمی کند تا قوانینی که برای بهبود اوضاع مردم لازم و ضروری است ، تصویب کند؟ چرا در انتخاب رئیس جمهوری تعلل می شود و گام های سریع تری در این خصوص برداشته نمی شود . اگر انتخاب رئیس جمهور یک سال یا دو سال به تأخیر بیفتد ، تأثیری در نتیجه نهایی نخواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: