جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 بهمن 1393     
مدیران و پرسنل مترو با آرمان های امام (ره) تجدید میثاق کردند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،در آستانه سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی كاركنان شركت بهره برداري مترو  و شركت مترو تهران با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

درهشتمين روز از دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي جمعی از مسئولان و كاركنان متروی تهران با حضور در مرقد مطهر امام خميني(ره) با آرمان‌های رهبر كبير انقلاب اسلامي تجدید میثاق نمودند.

 مهندس محسن نایبی مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران که به همراه معاونان، مديران و جمعي از كاركنان اين شركت در این مراسم شرکت کرده بود، با گرامیداشت ایام ا... دهه فجر، بر پایبندی خود و همکارانش بر اصول انقلاب و استمرار اندیشه های پاک ‌‌روح خدا، خميني كبير تأکید کرد.

نایبی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، برنامه های شرکت بهره برداری مترو در روز 22 بهمن را نیز اعلام نمود.

به گفته وی، استفاده از مترو در روز 22 بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو همچنین اعلام کرد که با برگزاری نشست خبری در روز 21 بهمن جزئیات دقیق برنامه های شرکت مترو را اعلام خواهد نمود.

مهندس درویش مدیرعامل شرکت مترو تهران نیز با گرامی داشتن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران از بهره برداری از چند ایستگاه مترو طی ماه های آینده خبر داد.

به گفته وی، شرکت مترو هم اکنون 4 ایستگاه را در خط 3 آماده بهره برداری دارد و از یک ماه آینده هر ماه یک ایستگاه را افتتاح می نماید.

وی بدون اشاره به نام ایستگاه هایی که قرار است افتتاح شوند، عنوان داشت که این ایستگاه ها از نیمه میانی و جنوبی خط 3 هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: