جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 بهمن 1393     
رکورد ارائه خدمات حمل و نقل عمومی در استارک

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، زمانی موسسه حمل و نقل محلی استارک با اتوبوس های خالی فعالیت می کرد اما با توسعه این سیستم در کل این ایالت توانست رشد یافته و حتی در سال 2014 رکورد جابه جایی 2.8 میلیون مسافر را ثبت کند.

موسسه حمل و نقل محلی استارک یا SARTA در سال 2014 حدود 2.8 میلیون مسافر را جابه جا کرد که بیش ترین میزان برای این موسسه تا کنون بوده است. مدیر اجرایی و مدیرعامل این موسسه، Kirt Conrad اظهار داشت اقتصاد بازیابی شده، راه های اصلاح شده، آموزش افراد برای نحوه استفاده از خدمات SARTA و افزایش محبوبیت ملی در مقابل حمل و نقل عمومی از دلایل این افزایش بهره وری هستند.

بیش از 10 سال پیش تصور اکثر افراد از موسسه حمل و نقل محلی استارک، سیستمی با اتوبوس های خالی بود. اما با گذشت زمان و افزایش جابه جایی ها قبل از رکود اقتصادی این تصور تغییر یافت.

SARTA اخیرا اعلام کرده است که در سال گذشته 2.8 میلیون مسافر را جابه جا کرده که این میزان یک رکورد برای این موسسه محسوب می شود. این میزان حدود 4.5 درصد بیش تر از سال 2013، 20 درصد بیش تر از سال 2006 و 33 درصد بیش تر از تعداد مسافران موسسه در رکود سال 2010 است.

بودجه SARTA از 0.25 درصد مالیات فروش در ایالت استارک و بودجه های فدرال تامین می شود. به گفته Conrad با بازیابی اقتصاد بومی، درآمد مالیات فروش در سال گذشته به حدود 13 میلیون دلار افزایش یافته بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: