جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 بهمن 1393     
اجرای طرح فرهنگ پیاده راه انقلاب در منطقه 7

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه7 از برگزاری پیاده‌رو انقلاب با وجود ایستگاه‌های ورزشی، سلامت، آموزش شهروندی، فرهنگی، بازیافت و ... به شهروندان خبرداد.

مبتهم نعیمی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 با اشاره به برگزاری پیاده را انقلاب در این منطقه اظهارکرد: پیاده راه انقلاب که یادآور حماسه آفرینی مردم ایران در لحظه به مبارزات اسلامی دوران انقلاب است و بر این تلاش هستیم تا برپایی ایستگاه‌های ورزشی، فرهنگی و آموزش یادآور دوران انقلاب باشیم.

وی درخصوص برپایی ایستگاه‌ها گفت: این هدف با برپایی 15 ایستگاه شامل ایستگاه‌های ورزشی، سلامت و اجرای تست و اتوبوس دیابت، آموزش شهروندی "نسیم بهشت و نقاشی"، فرهنگی(کتاب، قرآن و فرمایشات مقام معظم رهبری به جوانان به صورت بلوتوث) اطلاع‌رسانی انتخابات شورایاری، بازیافت (آسمان آبی و زمین پاک) خط سفید، برنامه‌های خاص مدیران محلات، حجاب و عفاف، نذر فرهنگی، شبکه خیرین، روزنامه‌نگار انقلاب، کمپین حضرت رسول اکرم(ص)، شهریاران جوان (ثبت خاطرات انقلابی) و شکوفا میزبان شهروندان در منطقه 7 در بوستان اندیشه برگزار شد. 

وی در ادامه افزود: همچنین همایش پیاده‌روی در ناحیه 3 منطقه 7 با حضور ورزشکاران از پارک لرزاده به پارک آوینی و برپایی 20 جشن انقلابی در مدارس سطح محدوده و اعزام تمام دانش آموزان تمامی مدارس جهت بازدید از باغ موزه قصر از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

وی در این میان گفت: پیاده راه انقلاب و برگزاری جشن ویژه انقلاب از ساعت 15 تا 17 به مدت 10 شب در بوستان اندیشه برگزار می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: