جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 بهمن 1393     
پیشرفت 90 درصدی مترو فرودگاه امام(ره)

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت راه آ‌هن شهری تهران و حومه از پیشرفت 90درصدی پروژه مترو فرودگاه امام(ره) خبر داد و گفت: مترو فرودگاه امام(ره) به خط پایان نزدیک شد.

مترو فرودگاه امام به خط پایان نزدیک شدهابیل درویشی مدیر عامل شرکت راه آ‌هن شهری تهران و حومه با اشاره به آخرین روند پروژه خط متروی فرودگاه امام(ره) اظهار کرد: این خط به طول 52کیلومتر با پنج ایستگاه طراحی شد که 25کیلومتر آن با 90درصد پیشرفت همراه بود که بخش زیادی از آن نیز ریل گذاری شده است.

درویشی در ادامه به ویژگی های خاص مسیر فرودگاه امام(ره) اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های خاصی که این برای این مسیر تعیین شده است پیش بینی سرعت 120کیلومتر در ساعت برای قطارها است، ساخت واگن های متفاوت برای این خط نیز یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد در این خط است که تمام اعتبار آن از محل فاینانس تامین می‌شود.

مدیر عامل راه آ‌هن شهری تهران و حومه به تامین اعتبار 300میلیارد تومانی توسط دولت اشاره کرد و گفت:‌این پروژه در صورت تامین اعتبار کمتر از 5ماه به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به خط ویژه فرودگاه مهر آباد افزود: این خط در ادامه خط 4مترو تهران در دست ساخت است که قطارهای این خط به صورت جداگانه و متفاوت از واگن‌های سایر خطوط ساخته می‌شود، این خط نیز یکی از خطوط ویژه و از پروژه های مهم شرکت مترو محسوب می شو.د

درویشی در پایان گفت: همزمان با اتمام عملیات عمرانی این واگن‌ها نیز به صورت کامل برای  این خط تامین می‌شود و تمام تجهیزات خط نیز به صورت کامل تامین شده و در انبارهای شرکت مترو تهران نگه داری می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: