جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 بهمن 1393     
تلطیف هوای شهر تهران با کاشت 26 هزار اصله درخت در جنوب شهر

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 19 گفت: در راستای کمک به پاکسازی و تلطیف هوای شهر تهران، 26هزار اصله درخت در بوستانها و معابر این منطقه کاشته شد.

رضا نثاری با بیان این خبر افزود: به همین منظور درختانی از انواع توت نرک، چنار، توت کاکوزا، اقاقیا، توت مجنون، کاج تهران، تبریزی و زبان گنجشک در معابر اصلی و حاشیه بزرگراه های سطح محدوده کاشته شد.

وی با اشاره به عملیات اتمام کاشت درختان در 14 بهمن تصریح کرد: حاشیه بزرگراه های شهید کاظمی، آزادگان، شهید هاشمی، پل شهید صنیع خانی و بوستانهای جانباز، جوانه، گلستان، مطهری، بهار و شریعتی از جمله معابری هستند که فعالیت کاشت درختان در آنها انجام شده است.

همچنین این فعالیت در جنگل رسالت، بوستان کاظمی، بلوار شکوفه، خیابانهای سبلان، ورزش و سایر معابر منطقه از 16 دی اجرا شده است تا در آستانه سال جدید نمای شهری منطقه 19 طراوت و شادابی دیگری به خود بگیرد.

به گفته نثاری به مناسبت سال جدید فعالیت کاشت 3 هزار متر مربع فرش گل و گلکاری میادین نیز از ابتدای اسفندماه صورت می گیرد.

همچنین در طول طرح استقبال از بهار 12 هزار و 500 متر مربع عملیات بازپیرایی و ترمیم چمن و ترون کاری در سطح منطقه انجام خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: