جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 بهمن 1393     
زمان مزایده اموال امیرمنصور آریا

تسنیم: اردشیر محمدی در نشستی خبری که به مناسبت دهه فجر در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، افزود: از آنجا که اخیرا اسناد مربوطه در اختیار این سازمان قرار گرفته، مرحله ارزش گذاری و تغییر و تحول اموال نیز صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: آگهی مزایده این اموال از 21 بهمن ماه سال جاری تا 4 اسفند ماه در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود و روز ششم اسفند ماه سال جاری نیز پاکات مزایده بازگشایی خواهد شد، ضمن آنکه مابقی اموال نیز در سال بعد تعیین تکلیف خواهند شد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص تعیین تکلیف خودرو های متروک بالای 2500 سی سی نیز گفت: ترخیص این خودرو ها براساس مصوبه دولت ممنوع است و سازمان اموال تملیکی موظف شده آنها را به فروش برساند.

محمدی با بیان اینکه 98 دستگاه خودروی بالای 2500 سی سی تحویل این سازمان شده است، اظهار داشت: قرار است این تعداد از خودروها تا پایان سال به مزایده گذاشته شود البته این مزایده فروش به شرط خروج از کشور است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به پرسشی در خصوص میزان فروش طلای قاچاق نیز گفت: 314 میلیارد ریال طلای قاچاق توسط این سازمان به فروش رسیده است.

به گفته وی، پوشاک؛ طلا ، وسایل ارتباطی، ماشین آلات و منسوجات از اهم قاچاق کشف شده بوده که میزان فروش آنها دو برابر سال گذشته بوده است.

وی درباره عملکرد سال جاری سازمان نیز گفت: بالغ بر 2200 میلیارد ریال اموال منقول و غیرمنقول در این مدت تعیین تکلیف و فروخته شده که از این میزان 55 میلیارد تومان اموال غیرمنقول و 165 میلیارد تومان اموال منقول بوده است.

محمدی تصریح کرد: همچنین از 165 میلیارد تومان اموال منقول 50 میلیارد تومان متروکه و 115 میلیارد تومان کالای قاچاق بوده است. تا پایان سال 93 عدد فروش افزون بر سه هزار میلیارد ریال شود.

وی با بیان اینکه 19 هدف کمی برای سازمان ترسیم شده است، گفت: 40 اقدام راهبردی برای رسیدن به افق سازمان تعیین شده است.در این راستا مزایده الکترونیک اموال منقول انجام شده و قرار است تا پایان سال مزایده الکترونیک اموال غیرمنقول نیز فعال شود ضمن آنکه در سال آینده حراج نیز الکترونیکی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از انجام مذاکرات با بورس خبر داد و گفت: قبل از پایان سال جاری برای آزمایش یک محموله طلا در بورس ارایه خواهیم کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: