جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 بهمن 1393     
توکلی:احمدی‎نژاد بی‌معرفتی کرد

خبرگزاری خانه ملت:  عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس حذف خانوارهای با درآمد بیش از 2.5 میلیون تومان از دریافت یارانه نقدی را غیرکارشناسی دانست و گفت: درآمد دو نیم میلیون تومان هر خانوار به تنهایی ملاک مناسبی برای حذف یارانه نقدی نیست.

احمد تو کلی  درباره مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر حذف خانوارهای با درآمد بیش از 2.5 میلیون تومان از دریافت یارانه نقدی گفت: موضوع حذف خانوارهای با درآمد بیش از دو و نیم میلیون تومان تاکنون نهایی نشده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به اعتقاد بنده نمی توان برای حذف خانوارها از دریافت یارانه نقدی درآمدی ثابتی در نظر گرفت به دلیل اینکه بطور مثال اگر خانوار 6 نفره ای در تهران مستاجر باشد دو و نیم میلیون تومان درآمد ماهانه نمی تواند پاسخگوی هزینه های خانوار آنها باشد این در حالی است که درآمد مذکور در شهرستانی مانند بهشهر جوابگو است بنابراین باید این موضوعات لحاظ شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: نباید یارانه نقدی خانواری به ناحق قطع شود بنابراین برای حذف یارانه نقدی خانوارها با درآمد بالا باید ابتدا تعریف جامع، کارشناسی  و کاملی ارائه شود.

آقای توکلی شما و تعدادی از نمایندگان در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد، به سوابق کاری و عملکرد محمد رضا رحیمی معاون اول او اعتراض داشتید که رئیس دولت دهم با پشتیبانی از او  در پاسخ عنوان کرد رحیمی پاک است، اما در روزهای اخیر آقای احمدی نژاد از عملکرد های رحیمی، اعلام برائت کرده، نظر شما درباره این کار رئیس دولت گذشت چیست؟ این نشان از بی معرفتی است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: