جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 بهمن 1393     
سایپا بر روی ریل توسعه قرار گرفته است

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهبود وضعیت صنعت خودروسازی کشور نسبت به دو سال قبل گفت: خوشبختانه همزمان با به حداقل رسیدن حاشیه ها در صنعت خودرو و وجود ثبات در تولید، شاهد رشد قابل قبولی در خودروسازی هستیم که باید ادامه یابد.

سید محمد بیاتیان در جریان بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا اظهار کرد: سایپا در حال حاضر بر روی ریل اصلی توسعه قرار گرفته و با اجرای برنامه توسعه محصول و ورود خودروهای جدید، اینده امیدوارکننده ای دارد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: صنعت خودروسازی یکی از صنایع تخصصی و مرجع کشور محسوب شده و تمام تلاش نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون صنایع و معادن، ایجاد رونق در فعالیت های این بخش است.

بیاتیان خاطرنشان کرد: روند کنونی نشان می دهد گروه خودروسازی سایپا در آینده از جوانان تحصیل کرده و با انگیزه ای تشکیل خواهد شد که زمینه رشد جایگاه آن را در دنیا فراهم خواهند کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: باید تلاش کنیم اظهار نظرات غیرکارشناسانه و سطحی در حوزه صنعت خودرو جای خود را بر تحلیل و شناخت دقیق و تصمیم گیری بر اساس تجربیات بدهد.

وی در خاتمه تیم مدیریت کنونی گروه خودروسازی سایپا را برخاسته از جنس صنعت خودرو دانست و گفت: خوشبختانه تصمیم گیری های غیرکارشناسانه و سیاسی در حال از میان برداشته شدن در گروه سایپا است و این مجموعه با داشتن دید تخصصی نسبت به تولید، زمینه رشد و ثبات را ایجاد کرده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: